انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه کارشناسی رقابت پذیری در زنجیره تامین

99000 تومان
پایان نامه کارشناسی رقابت پذیری در زنجیره تامین

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۱۵۰ صفحه
رشتــه : صنایع

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

تعریف مدیریت زنجیره تامین:
تعاریف مختصر و جامعى که مى توان از زنجیره تامین و مدیریت زنجیره تامین ارایه داد، عبارت‌اند از:
زنجیره تامین: زنجیره تامین بر تمام فعالیت‌هاى مرتبط با جریان و تبدیل کالاها از مرحله ماده خام (استخراج ) تا تحویل به مصرف کننده نهایى و نیز جریان‌هاى اطلاعاتى مرتبط با آنها مشتمل مى‌شود. به طور کلى، زنجیره تامین زنجیره‌اى است که همه فعالیت‌هاى مرتبط با جریان کالا و تبدیل مواد، از مرحله تهیه ماده اولیه تا مرحله تحویل کالاى نهایى به مصرف کننده را شامل مى شود. درباره‌ى جریان کالا دو جریان دیگر که یکى جریان اطلاعات و دیگرى جریان منابع مالى و اعتبارات است نیز حضور دارد. (LAUDON & LAUDON 2002)
مدیریت زنجیره تامین : مدیریت زنجیره تامین بر یکپارچه سازى فعالیت‌هاى زنجیره تامین و نیز جریان‌هاى اطلاعاتى مرتبط با آنها از طریق بهبود در روابط زنجیره ، براى دستیابى به مزیت رقابتى قابل اتکا و مستدام مشتمل مى‌شود. بنابراین، مدیریت زنجیره تامین عبارت است از فرایند یکپارچه سازى فعالیت‌هاى زنجیره تامین و نیز جریان‌هاى اطلاعاتى مرتبط با آن، از طریق بهبود و هماهنگ سازى فعالیت‌ها در زنجیره تامین تــــولید و عرضه محصول (LAUDON&LAUDON 2002).
بنابراین براى بررسى یک سازمان منحصر به فرد در چارچوب این تعاریف، باید هر دو شبکه تامین کنندگان و کانال‌هاى توزیع در نظر گرفته شوند. تعریف ارایه شده براى زنجیره تامین، موضوعاتمدیریت سیستم‌هاى اطلاعات، منبع‌یابى و تدارکات، زمان‌بندى تولید، پردازش سفارشات، مدیریت موجودى، انباردارى و خدمت به مشترى را در بر مى‌گیرد.
براى مدیریت موثر زنجیره تامین ضرورى است که تامین کنندگان و مشتریان با یکدیگر و در یک روش هماهنگ و با شراکت و ارتباطات اطلاعاتى و گفت و گو با یکدیگر کار کنند. این امر یعنى جریان سریع اطلاعات در میان مشتریان و عرضه کنندگان، مراکز توزیع و سیستم‌هاى حمل و نقل که بعضى از شرکت‌‌ها را قادر مى سازد که زنجیره‌هاى عرضه بسیارکارایى را ایجاد کنند. عرضه‌کنندگان و مشتریان باید اهداف یکسان داشته باشند. عرضه‌کنندگان و مشتریان باید اعتماد متقابل داشته باشند. مشتریان در زمینه کیفیت محصولات و خدمات به تامین‌کنندگان خود اعتماد مى‌کنند.
علاوه بر آن عرضه‌کنندگان و مشتریان باید در طراحى زنجیره تامین براى دستیابى به اهداف مشترک‌ و تسهیل ارتباطات و جریان اطلاعات با یکدیگر شریک شوند. بعضى شرکت‌ها کوشش مى‌کنند تا کنترل زنجیره تامین خود را با کنترل عمومى عمودى – با استفاده از مالکیت و یکپارچگى تمام اجزاى مختلف در امتداد زنجیره تامین از تهیه مواد و خدمات تا تحویل محصول نهایى و خدمت به مشترى به دست آورند. اما حتى با این نوع ساختار سازمانى، فعالیت‌هاى مختلف و واحدهاى عملیاتى ممکن است ناهماهنگ باشد. ساختار سازمانى شرکت باید بر هماهنگى فعالیت‌هاى مختلف براى دستیابى به اهداف کلى شرکت تمرکز کند.

 

فهرست

عنوان صفحه
مقدمه ۲
فصل اول
تعریف مدیریت زنجیره تامین ۵
طرح کلی یک زنجیره تامین ۷
فرآیند اصلی ۸
فازهای اصلی مدیریت زنجیره ای تامین ۱۰
انقلاب زنجیره تامین ۱۱
شرکت ها نمی توانند از زنجیره تامین چشم پوشی کنند ۱۴
فصل دوم
مدیریت موجودی کالا ۱۷
تدارکات ۱۸
ارسال به موقع کالا ۲۰
نکات کلیدی که باید آموخت ۲۳
فصل سوم
رقابت پذیری ۲۵
موضوعات کلیدی ۲۵
اشارات ضمنی : محیط فرصت های راهبردی ۲۶
فرمان های راهبردی ۲۷
یک راهبرد جامع برای مزیت پایدار بلند مدت ۲۹
فصل چهارم
بعد الکترونیکی مدیریت زنجیره تامین ۳۲
چشم انداز مدیریت راهبردی ۳۵
مزیت رقابتی پایدار ۳۶
تمرکز راهبردی ۳۷
فرایند های اساسی کسب و کار را یکپارچه سازی کنید ۳۸
فرایند های در حال ظهور کسب و کار را یکپارچه کنید ۳۹
فرایند چند واحدی و چند شرکتی کسب و کار را ادغام نمائید ۳۹
از فناوری اطلاعات برای ارتقای روش های کاری افراد استفاده کنید ۴۰
سیستم های پشتیبانی کار تیمی ۴۷
راهبردهایی برای مزیت رقابتی ۴۹
فناوری اطلاعات برای پشتیبانی فرایند ۵۱
ساختار چند خدماتی برای نقش های متوازن افراد و فناوری ۵۲
مدیریت توسعه دانش فرایند ۵۳
مدیریت دانش راهبردی ۵۴
الگوهای اندیشه و عمل ۵۵
فناوری و الگو ها ۵۶
انفورماتیک شناختی ۵۷
پشتیبانی فناوری از الگوها ۵۹
فرصتهای راهبردی در جستجوی دستیابی به مزیت رقابتی چشمگیر ۶۰
یک راهبرد جامع برای مزیت پایدار بلند مدت ۶۲
فرست برای لجستیک ۶۳
مزیت رقابتی از طریق افراد و فناوری ۶۴
فصل پنجم
فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین ۶۷
بررسی جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی تجارت الکترونیک ۶۸
موانع پیاده سازی SCM ۶۹
بررسی تکنولوژی تولید و برآورد نحوه تامین دانش فنی مورد نیاز ۷۰
ساختار شبکه تامین ۷۰
ابعاد ساختاری شبکه ۷۲
ارتباطات اطلاعات درون شبکه ۷۲
فرایند های شبکه تامین ۷۴
شبکه تامین یکپارچه چیست ؟ ۷۶
مراحل یکپارچه سازی ۷۷
تجهیزات کلیدی مدیریت زنجیره تامین ۷۸
۱۰ مرحله برای کارآمد ساختن زنجیره تامین ۸۲
مراحل لازم برای مدیریت تحویل در یک محیط شبکه تامین ۸۸
گذر از زنجیره تامین به شبکه تامین ۹۳
مسیر تکامل گروه های همیار ۹۳
امکان بهبود کیفیت در جبهه IT ۹۴
مدل های کسب و کار اینترنتی در حال تکامل ۹۵
مبارزه با کلاهبرداری در تجارت الکترونیکی ۹۶
فصل ششم
حمل و نقل الکترونیکی ۹۸
تدارکات الکترونیکی ۹۹
وضعیت تدارکات الکترونیکی ۱۰۰
دسترسی الکترونیکی به منابع ۱۰۰
تهیه الکترونیکی مواد اولیه ۱۰۱
بعضی از نکات مربوط به تهیه مواد اولیه به صورت الکترونیکی ۱۰۴
تاکید روی آموزش الکترونیکی ۱۰۵
افزایش تدریجی مدیریت داده ها دارای اهمیت است ۱۰۶
ترجمه مقاله ۱۰۸
نتیجه گیری ۱۲۸
منابع

ضمائم :

مقاله Demand & Supply chain management

 

۱۳۶

۱۳۸

 

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی