انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه بررسی میزان خلاقیت کودکان با توجه به سبک فرزند پروری والدین

99000 تومان
پایان نامه بررسی میزان خلاقیت کودکان با توجه به سبک فرزند پروری والدین

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۱۲۰ صفحه
رشتــه : علوم تربیتی – روانشناسی

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

مقدمه:

از آنجایی که موضوع تحقیق بررسی میزان خلاقیت کودکان با توجه به سبک فرزند پروری والدین می باشد پژوهشگر آنچه یافته است تا حدود زیادی بستگی به نوع کاوی او برای دست یافتن به آن دارد، مشخص کردن روش تحقیق در انجام هر پژوهش لازم می باشد.

هدف از انتخاب روش تحقیق این است که محقق مشخص نماید چه شیوه روشی را اتخاذ نماید تا او را هر چه سریعتر و دقیقتر به پاسخ یا پاسخ هایی برای سئوال پژوهش برساند. روش تحقیق بستگی به هدف و ماهیت پژوهش و فرضیه های ارائه شده دارد، در این فصل سعی شده است خلاصه ای از روش تحقیق، جامعه و نمونه آماری، روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و شیوه ارائه و جمع آوری اطلاعات بیان شود.

نمونه آماری:

روش جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری فوق دو منطقه آموزش و پرورش به صورت تصادفی انتخاب شدند. از هر منطقه دو مدرسه از هر مدرسه تعداد ۱۲ نفر انتخاب شدند. و به کودکان آزمون خلاقیت و به والدین آنها پرسشنامه کسب نمونه ؟؟ ارائه می شد.

تعداد ۹۶ نفر آزمودنی که شامل ۴۸ نفر از والدین و ۴۸ نفر فرزندان می باشد و آنها به صورت تصادفی ساده ۴۸ برگه پرسشنامه بین والدین و ۴۸ برگه پرسشنامه بین فرزندان توزیع می‌گردد تا برحسب درجه از کاملاً مخالف، نامخالف، تقریباً مخالفم، موافق و کاملاً موافق به سئوالات پاسخ دهند و پس از تکمیل پرسشنامه آن را تحویل دهند. که این ۴۸ نفر یا به عبارتی ۹۶ نفر نمونه آماری به تناسب تعداد آزمودنی قابل دسترسی انتخاب گردیده اند که سعی شده است به متغیرهایی نظیر وضعیت اقتصادی خانواده، وضعیت اجتماعی خانواده، میزان تحصیلات والدین و مؤلفه هایی چون سبک فرزند پروری والدین اعم از سخت گیری، سهل گیری و قاطعیت والدین توجه شود.

 

روش آماری:

نوع تحقیق حاضر توصیفی که به کار می بریم همبستگی می باشد به این صورت که از طریق پرسشنامه هایی که به گروه نمونه دادیم نظرات آنان را از یکسری از عوامل مرتبط با خلاقیت کودکان جویا می شویم و آنان نیز با پاسخگویی به سئوالات پرسشنامه نظر خود را از تأثیر عوامل بر خلاقیت کودکان با درجه کاملاً مخالف، مخالف، تقریباً مخالفم، موافق و کاملاً موافق بیان می کنند. سپس با توجه به جوابها و تحلیل آنها به نتایجی می رسیم که در فصل آینده گفته خواهد شد.

ابزار تحقیق:

برای اجرای این طرح از پرسشنامه از نوع بسته استفاده می کنیم (شیوه‌های فرزند پروری) که شامل ۳۰ سئوال پنج گزینه ای است که هر ده سئوال آن مربوط به یک فرضیه است. در پرسشنامه ای دیگر که شامل ۸ سئوال توصیفی و ؟ است از کودکان خواسته می شود با توجه به معلومات خود در جواب پرسشنامه ها را بدهند که نشان دهنده میزان خلاقیت آنها است.

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





 

ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی