انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور برعلاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم

99000 تومان
پایان نامه بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور برعلاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۷۰ صفحه
رشتــه : علوم سیاسی و نظامی

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

چکیده تحقیق :

در این پروژه که تحت عنوان ( بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم می باشد ) تلاش شده است که رسانه های گروهی ( شبکه های تلویزیون ) خارج از کشور که در تبلیغ افکار پان ترکیسم فعالیت دارند شناسایی و تاثیر آنهابر علاقه جوانان بین ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم بررسی گردد.

در همین راستا پرسشنامه حاوی ۲۳ سوال تهیه و به تناسب آمار جمعیت تعداد ۱۰۰ نفر در شهرستان اردبیل ۵۰ نفر در شهرستان پارس آباد ۵۰ نفر در شهرستان مشگین شهر از جامعه آماری به روش نمونه گیری تصادفی ساده تکمیل گردید.

نوع تحقیق کاربردی و روش انجام آن توصیفی است و ابزار گرد آوری اطلاعات و شیوه انجام تحقیق اسنادی و پرسشنامه ای بوده است البته امکان استفاده از روش مصاحبه و سایر روشها نیز وجود داشت که بلحاظ ضیق مهلت تکمیل تحقیق و لزوم مسافرت به شهرستانهای مذکور و انجام هزینه ایاب و ذهاب و سایر مشکلات جانبی فقط به روشها و ابزارهای فوق اکتفا گردید.

جامعه آماری جوانان بین ۲۰ الی ۳۰ سال شهرستان اردبیل – پاس آباد و مشگین شهر بودند که سعی گردید از دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم به بالا پرسشنامه تکمیل گردد .

طبق نتایج بدست آمده از هفت مورد فرضیه طرح شده فرضیه عدم تأمین نیازمندیهای جوانان توسط شبکه‌های داخل کشور باعث گرایش آنان به شبکه‌های خارج شده است با ۷۱ درصد پاسخ مثبت ۵/۲۴ درصد پاسخ منفی و ۵/۴ درصد پاسخ نداده اولین و ضعف پوشش شبکه‌های داخل کشور باعث گرایش جوانان به رسانه‌های خارجی شده است، با ۶۷درصد پاسخ مثبت، ۵/۲۴درصد پاسخ منفی، ۵/۸ درصد پاسخ نداده دومین فرضیه و تأثیر تنوع و جذابیت برنامه‌های شبکه‌های خارجی بر گرایش جوانان به آن برنامه‌ها با ۵/۵۳درصد پاسخ مثبت، ۳۲درصد پاسخ منفی، ۵/۱۴درصد پاسخ نداده سومین فرضیه تأیید شده می‌باشد. فرضیات، تأثیر رسانه‌های خارج از کشور بر علاقه‌مندی جوانان به پان ترکیسم با ۵/۵۰درصد پاسخ مثبت ۵/۳۷درصد پاسخ منفی ۱۲درصد پاسخ نداده و فرضیه اهداف تجزیه طلبی بودن رسانه‌های خارج از کشور با ۵۰درصد پاسخ مثبت ۵/۳۳درصد پاسخ منفی ۵/۱۶ پاسخ نداده و فرضیه‌ موفقیت شبکه‌های خارجی در جذب طرفدار و بیننده با ۵/۴۶ درصد پاسخ مثبت، ۴۰درصد پاسخ منفی، ۱۳ درصد پاسخ نداده به ترتیب توسط نمونه‌های جامعه آماری تأیید گردیده‌اند.

 

واژگان کلیدی تحقیق :

واژگان کلیدی عبارتند از :

پان ترکیسم، قومیت، قوم گرایی، تجزیه طلبی، رسانه‌های گروهی، امنیت داخلی

 

فهرست مطالب

عنوان                                            صفحه

فصل اول: مقدمه و کلیات                                 ۱

مقدمه                                           ۲

بیان مسئله                                      ۳

اهداف ویژه تحقیق                                    ۵

سؤالات تحقیق                                         ۶

فرضیات تحقیق                                        ۷

فصل دوم : پیشینه موضوع و چارچوب نظری آن                 ۸

نگاهی به سابقه تاریخی پان ترکیسم در آذربایجان                   ۹

بحث های نظری درباره مسئله قومیت و ناسیونالیسم قومی                  ۱۱

مفهموم بندی قومیت و گروههای قومی                            ۱۲

ظهور و گرایشهای سیاسی در آذربایجان                          ۱۶

نقش نخبگان سیاسی و فکری در شکل دادن به هویت قومی                ۱۶

قوم گرایی و سیاست بین الملل                                 ۱۸

شکل گیری هویت قومی در جریان مبارزه نخبگان برای کسب قدرت             ۱۹

تاریخچه رادیو و تلویزیون جمهوری آذربایجان                       ۲۱

مهمترین شبکه های تلویزیونی جمهوری آذربایجان                     ۲۱

شبکه تلویزیونی ANS                                  ۲۱

شبکه تلویزیونی Space                                 ۲۲

شبکه تلویزیونی Lider                                 ۲۳

شبکه تلویزیونی اجتماعی جمهوری آذربایجان                         ۲۳

شبکه تلویزیونی AZ TV                                ۲۴

تلویزیون آزادلیق                                    ۲۵

شبکه های تلویزیونی که توسط عناصر قوم گرا پان ترکیسم راه اندازی شده است      ۲۶

 

تلویزیون ندای آذربایجان                                 ۲۶

تلویزیون اودلاریوردو                                 ۲۶

تلویزیون آنا یورد                                   ۲۷

تلویزیون گونی آذربایجان(گوناز تی وی)                        ۲۷

شواهد تحقیق                                         ۲۹

فصل سوم : روش اجرای تحقیق                           ۳۰

نوع و روش تحقیق                                     ۳۱

ابزار و روش گرد آوری اطلاعات                             ۳۱

روش گرد آوری اطلاعات                                 ۳۱

جامعه آماری و نمونه                                     ۳۲

نمونه گیری                                      ۳۲

اعتبار و روایی پرسشنامه                                     ۳۲

پایایی پرسشنامه                                         ۳۳

روش تجزیه و تحلیل                                   ۳۳

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها                      ۳۴

جمعیت کلی استان به تفکیک شهرستانها                          ۳۵

جدول مربوط به مبانی نظری                                ۳۶

جدول توزیع درصد فراوانی                                 ۳۷

تحلیل و شرح جدول توزیع درصد فراوانی و رسم نمودار مربوطه                 ۳۹

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات                       ۵۵

اهم نتایج تحقیق                                     ۵۶

پیشنهادات                                       ۵۷

محدودیتهای تحقیق                                    ۵۸

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی