انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

99000 تومان
پایان نامه انتخاب یک سیستم خنک سازی توربین گازی

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۲۲۵ صفحه
رشتــه : مکانیک

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

 

مقدمه

این مقاله عمدتاً روی موضوعات انتقال جرم و حرارت تمرکز می یابد چون آنها برای خنک سازی اجزا ی دستگاه توربین بکار می روند و انتظار می رود که خواننده با اصول مربوطه در این رشته ها آشنایی داشته باشد. تعدادی از کتابهای فوق العاده (۱-۷) در بررسی این اصول توصیه می شوند که شامل Streeter، دینامیک ها یا متغیرهای سیال Eckert و Drake، تجزیه و تحلیل انتقال جرم و حرارت، Incropera و Dewitt، اصول انتقال حرارت و جرم, Rohsenow و Hartnett، کتاب دستی انتقال حرارت, Kays، انتقال جرم و حرارت همرفتی, Schliching، تئوری لایه مرزی، و Shapiro، دینامیک ها و ترمودینامیک های جریان سیال تراکم پذیر.

وقتی یک منبع جامع اطلاعات موجود باشد. مولف این فصل خواننده را به چنین منبعی ارجاع میدهد. با این وجود وقتی داده ها در صفحات یا مقالات گوناگون پخش شده باشند, مولف سعی می کند که این داده ها را در این مقاله بطور خلاصه بیان نماید.

 

فهرست مطالب

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….۱

خنک سازی توربین بعنوان یک تکنولوژی کلیدی برای بهینه سازی موتورهای توربین گازی……………………………..۷

چالش های خنک سازی برای دماهای پیوسته درحال افزایش گاز ونسبت فشارکمپرسور……………………۸

تکنیک های خنک سازی استفاده شده متداول………………………………………………………………………….۱۴

تاثیر خنک سازی…………………………………………………………………………………………………………………۱۸

مشکلات خنک سازی…………………………………………………………………………………………………………..۲۲

ترکیب پوشش های حصار حرارتی و خنک سازی……………………………………………………………………….۳۰

فرایند بهبود خنک سازی ایرفویل…………………………………………………………………………………………..۳۲

تعریف پارامترهای شباهت انتقال جرم و حرارت اصلی…………………………………………………………………۳۵

کنش متقابل انتقال جرم – حرارت در لایه مرزی ایرفویل……………………………………………………………..۳۶

نقش تشابه در رقابت تجربی حرارت ایرفویل توربین و انتقال جرم…………………………………………………۴۲

موضوعات انتقال حرارت گذرا و پایدار در بخش داغ موتور……………………………………………………………۴۴

دمای فلز و تاثیر آن روی عمر اجزای توربین……………………………………………………………………………۴۶

موضوعات مربوط به تغییرمکان های دمایی گذرای روتوربه استاتوروکنترل فاصله نوک آزاد………………۴۸

خنک سازی نازل توربین……………………………………………………………………………………………………….۵۶

تقابل با محفظه احتراق…………………………………………………………………………………………………………۵۸

انتقال حرارت پره………………………………………………………………………………………………………………۶۵

     -خمیدگی……………………………………………………………………………………………………………………..۶۹

     -تاثیرات ناهمواری…………………………………………………………………………………………………………..۷۴

     -اغتشاش…………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۶

خنک سازی فیلم پره…………………………………………………………………………………………………………..۷۶

     -نسبت دمش…………………………………………………………………………………………………………………۸۶

     -انحنای سطح………………………………………………………………………………………………………………..۸۷

     -گرادیان فشار……………………………………………………………………………………………………………….۸۸

     -آشفتگی جریان اصلی…………………………………………………………………………………………………….۸۹

     -شیارهای خنک سازی فیلم……………………………………………………………………………………………..۹۱

     -تجمع فیلم…………………………………………………………………………………………………………………۹۲

     -تاثیر تزریق هوای خنک سازی فیلم روی انتقال حرارت سطح………………………………………………۹۴

موضوعات خنک سازی دیواره نهایی……………………………………………………………………………………….۹۵

خنک سازی تیغه توربین…………………………………………………………………………………………………….۱۰۰

تاثیرات سه بعدی ودورانی روی انتقال حرارت تیغه…………………………………………………………………..۱۰۲

     -نیروهای دورانی………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲

     -تاثیرات سه بعدی……………………………………………………………………………………………………….۱۰۵

پروفایل دمای گاز شعاعی………………………………………………………………………………………………….۱۰۶


تاثیرات ناپیوستگی……………………………………………………………………………………………………………۱۰۷

تکنیک های خنک سازی درونی تیغه……………………………………………………………………………………۱۰۹

     -گذرگاههای درونی هموار………………………………………………………………………………………………۱۱۱

     – تیرک ها/فین ها (نوارهای زاویه دار یا طولی)……………………………………………………………………۱۱۳

     -پین فین ها………………………………………………………………………………………………………………۱۲۱

     -تاثیر جت ………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۸

     -جریان گردابی……………………………………………………………………………………………………………۱۳۸

     -خنک سازی فیلم………………………………………………………………………………………………………..۱۴۱

موضوعات خنک سازی سکو و راس ………………………………………………………………………………………۱۴۴

خنک سازی ساختارهای روتور و استاتور………………………………………………………………………………..۱۴۸

     -منبع خنک سازی و سیستم های هوای ثانویه …………………………………………………………………..۱۴۸

بافر کردن مجموعه دیسک و روشهای خنک سازی دیسک………………………………………………………..۱۵۳

خنک سازی ساختارحفاظتی نازل و جایگاه توربین…………………………………………………………………۱۵۸

خنک سازی محفظه احتراق………………………………………………………………………………………………..۱۶۱

     -تاثیر تحول طراحی محفظه احتراق روی تکنیک های خنک سازی……………………………………….۱۶۱

خنک سازی تعریق…………………………………………………………………………………………………………..۱۶۷

خنک سازی نشتی……………………………………………………………………………………………………………۱۶۹

همرفتی بخش پشتی افزوده……………………………………………………………………………………………….۱۷۳

پوشش دهی حصار حرارتی…………………………………………………………………………………………………۱۷۷

انتقال حرارت تجربی پیشرفته و معتبر سازی خنک سازی…………………………………………………………۱۷۹

ارزیابی انتقال حرارت بیرونی و تکنیک های معتبر سازی خنک سازی………………………………………..۱۸۰

     -رنگ حساس به فشار…………………………………………………………………………………………………..۱۸۲

     -ارزیابی غیر مستقیم آشفتگی……………………………………………………………………………………….۱۸۵

ارزیابی های انتقال حرارت و جریان داخلی……………………………………………………………………………..۱۸۸

شبیه سازی انتقال حرارت مزدوج و معتبر سازی در یک آبشار داغ………………………………………………۱۹۴

     -معتبر سازی تاثیر خنک سازی تیغه در آبشار داغ………………………………………………………………۱۹۴

شرایط مرزی تجربی دیسک توربین………………………………………………………………………………………۲۰۰

تائید خنک سازی در یک آزمون موتور………………………………………………………………………………….۲۰۴

     -ابزار بندی متعارف……………………………………………………………………………………………………….۲۰۴

     -پیرومتر درج شده درگاه بروسکوب………………………………………………………………………………..۲۰۵

     -رنگ های حرارتی دما بالا……………………………………………………………………………………………..۲۰۶

بررسی های چند نظامی در انتخاب سیستم خنک سازی توربین………………………………………………..۲۰۷

         

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون یک نظر ارسال شده

  • سجاد بهمئی - پاسخ دادن

    سلام
    در پایان نامه ها اگر نرم افزار هم استفاده بشه، میتوان موضوع مربوطه را تجزیه و تحلیل کرد که خیلی بهتر و مفید تر و در نتیجه پرفروش تر میشه
    ممنون

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی