انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه ارائه رویکردی جهت نگاشت سرویس های ITIL بر مبنای نقاط عملکردی (KPI) به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

197,000 تومان
پایان نامه ارائه رویکردی جهت نگاشت سرویس های ITIL  بر مبنای نقاط عملکردی (KPI)  به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۸۳ صفحه
رشتــه : کامپیوتر

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

 

مدیریت فناوری اطلاعات باITIL

ITILیک روش یا توصیه پیشنهاد شده توسط یک سازمان یا موسسه نیست، بلکه مجموعه ای از بهترین تجربیات شرکت های بزرگ دنیا طی سالهای گوناگون در مدیریت سرویس های IT می باشد. این استاندارد در دنیا با استقبال بسیاری مواجه شده است و آمار های معتبر نشان دهنده تمایل شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه کننده سرویس های IT به انطباق و به کارگیری روال های ITIL در مدیریت سرویس های IT می باشند.همچنین از جمله دلایل لزوم پیاده سازی ITIL وابستگی امور کسب و کار به فناوری اطلاعات و ارتباطات و لزوم تغییر در مدیریت سنتی فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مشکلات مدیریت سنتی و صرف زمان و هزینه کمتر می باشد.

 

به طور کلی ITIL از ۵ فاز اصلی تشکیل شده است که عبارتند از:[۳]

استراتژی سرویس (Service Strategy)

طراحی سرویس (Service Design)

انتقال سرویس (Service Transition)

عملیات سرویس (Service Operation)

بهبود مداوم سرویس Continual Service Improvement(csi)

 

 

فواید استفاده از ITIL

برخی بر این باور هستند که ITIL هزینه زیادی را بر سازمان ها وارد می آورد. ولی با وجود تحمیل هزینه هایی در زمان پیاده سازی، فواید زیادی را برای سازمان به همراه خواهد داشت که در قسمت زیر به بررسی مهمترین آن ها می پردازیم:[۳]

ایجاد فرهنگ استفاده از مدیریت فناوری اطلاعات

نظم بیشتر در سازمان

کیفیت بیشتر در برنامه ریزی های سازمان

سود دهی بیشتر (در کاربردهای تجاری)

ضرر دهی کمتر

مدیریت هزینه های فناوری اطلاعات

افزایش رضایت مندی مشتریان

اندازه گیری کیفیت خدمات فناوری اطلاعات

,…

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی