پایان نامه بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
197,000 تومان
                                
                                
	فـرمت: DOC
	تعداد صفحات: 100 صفحه
	رشتــه : علوم تربیتی
بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.
	توضیحات:
فهرست مطالب:
| 
 عـنـوان  | 
 شماره صفحات  | 
| 
 فهرست مطالب……………………………………………………………………..  | 
 الف  | 
| 
 فهرست جداول………………………………………………………………………  | 
 ث  | 
| 
 فهرست نمودارها………….………………………………………………….……..  | 
 ث  | 
| 
 چكيده……………………………………………………………………………..  | 
 1  | 
| 
 فـصـل اول كليات تحقيق  | 
|
| 
 مقدمه…………………………………………………………………………………..  | 
 2  | 
| 
 بيانمسئله…………………………….………………………………………………………….  | 
 3  | 
| 
 ضرورت و اهميت مسئله تحقيق…..……………………………………………………  | 
 5  | 
| 
 اهداف پژوهش ……………………………………………………………………..  | 
 6  | 
| 
 فرضيههاي پژوهش ………………………………………………………………….. متغيرهاي پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………….  | 
 7 7  | 
| 
 تعاريف متغیرها(مفهومي و عملياتي)………………………………………………………………………………….. ………  | 
 8  | 
| 
 تعریف نظری مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل ………………………………………………..  | 
 8  | 
| 
 تعریف عملیاتي مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل ……………………………………………………….  | 
 8  | 
| 
 تعریف نظری سازگاری ………………………………………………………………………………………………………………………  | 
 9  | 
| 
 تعریف عملیاتي سازگاری …………………………………………………………………………………………………………………….  | 
 10  | 
| 
 فصل دوم ادبيات و پيشينة تحقيق  | 
|
| 
 مقدمه…………………………………………………………………………………..  | 
 13  | 
| 
 بخش اول: سازگاری و مبانی نظری آن……………………………….……………………  | 
 13  | 
| 
 تعریف سازگاری …………………………………………………………………………………………………………………………  | 
 13  | 
| 
 عوامل موثربرسازگاری …………………………………………………………………………………………………………………  | 
 14  | 
| 
 انواع سازگاری …………………………………………………………………………………………………………………………….  | 
 17  | 
| 
 روشها یا اشکال سازگاری …………………………………………………………………………………………………………..  | 
 23  | 
| 
 ملاکهای سازگاری مطلوب …………………………………………………………………………………………………………  | 
 24  | 
| 
 ویژگیهای افراد سازگار …………………………………………………………………………………………………….  | 
 25  | 
| 
 بخش دوم: تحلیل رفتار متقابل …………………..……………………….………………  | 
 27  | 
| 
 نظریه تحلیل رفتار متقابل …………………………………………………………………………………………………………..  | 
 27  | 
| 
 مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل………………………………………………………………………………………………….  | 
 28  | 
| 
 الگوی حالات نفسانی …………………………………………………………………………………………………………………..  | 
 28  | 
| 
 موقعيتهای روانی و طرحهای زندگی ………………………………………………………………………………………..  | 
 32  | 
| 
 آسیب شناسی روانی …………………………………………………………………………………………………………………..  | 
 34  | 
| 
 الف : آسیب شناسی ساختی ……………………………………………………………………………………………  | 
 24  | 
| 
 ب: آسیب شناسی کارکردی ……………………………………………………………………………………………..  | 
 35  | 
| 
 هدف درمان در تحلیل رفتار متقابل …………………………………………………………………………………………..  | 
 35  | 
| 
 فرآیند گروهی در رویکرد تحلیل رفتار متقابل ………………………………………………………………………………  | 
 36  | 
| 
 مشاوره و درمان …………………………………………………………………………………………………………………………….  | 
 38  | 
| 
 الف : تحلیل درمان ساختار…………………………………………………………………………………………………  | 
 38  | 
| 
 ب: تحلیل درمان تبادلها ……………………………………………………………………………………………………  | 
 39  | 
| 
 ارزشهای مشاوره گروهی ……………………………………………………………………………………………………………..  | 
 40  | 
| 
 جمع بندی مطالب ………………………………………………………………………………………………………………………  | 
 42  | 
| 
 بخش سوم: مروری برپیشینه تحقیق …………………….……….…………………..…………..  | 
 43  | 
| 
 مطالعات صورت گرفته در داخل کشور ……………………………………………………………………………………….  | 
 43  | 
| 
 مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور ………………………………………………………………………………………  | 
 46  | 
| 
 تحلیل و نتیجه گیری سازگاری از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل ……………………………………………  | 
 48  | 
| 
 فصل سوم روش اجراي تحقيق  | 
|
| 
 مقدمه…………………………………..…………………………………….….……………………  | 
 52  | 
| 
 روش تحقيق……………………………………………………………………………..  | 
 52  | 
| 
 جامعه آماري تحقيق…………. …………………………………………………………  | 
 52  | 
| 
 نمونه و روش نمونه گیری … …………………….………………….……….. ……….  | 
 52  | 
| 
 ابزاراندازه گیری و روایی وپایایی آن ………………………………………………………………………………………………  | 
 53  | 
| 
 پرسشنامه سینهاوسینگ …….………………………..…………..………………………………………  | 
 53  | 
| 
 پایایی پرسشنامه سینهاوسینگ …….………………………..…………..…………………………..  | 
 55  | 
| 
 روایی (اعتبار) پرسشنامه سینهاوسینگ . …….………………………..…………..…………….  | 
 55  | 
| 
 روش تجزيه و تحليل دادهها………… ………….………………………..…………..…………….  | 
 56  | 
| 
 شیوه اجرا ومراحل انجام پژوهش …….………………………..…………..………………………..  | 
 56  | 
| 
 گزارش جلسات مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل …….………………………….  | 
 57  | 
| 
 فصل چهارم تجزيه و تحليل اطلاعات  | 
|
| 
 مقدمه…………………………………..…………………………………….….……………………  | 
 60  | 
| 
 اطلاعات توصيفي مربوط به مشخصات دموگرافيك نمونههاي تحقيق………..  | 
 62  | 
| 
 تجزيه و تحليل دادهها…………………………………………………….  | 
 73  | 
| 
 فرضیه اصلی ………………………………………………………………………………………………………………………………….  | 
 74  | 
| 
 فرضيه فرعی اول ………………………………………………………………………………………….. ……………………..  | 
 75  | 
| 
 فرضيه فرعی دوم ……………………………………………………………………………………. ………………..………..  | 
 76  | 
| 
 فرضيه فرعی سوم ……………………………………………………………………………………….……… ………………….  | 
 77  | 
| 
 فرضيه فرعی چهارم …………………………………………………………………………………………………………………  | 
 77  | 
| 
 فصل پنجم بحث و نتيجه گيري  | 
|
| 
 مقدمه…………………………………..………………… ……..………………….….……………  | 
 80  | 
| 
 يافتههاي پژوهش ……………………………….………………… ……..………………….…….  | 
 80  | 
| 
 الف : نتایج حاصل از توصیف داده ها ……………………………………………………………………………………  | 
 80  | 
| 
 ب: بحث و تفسیر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه ها ……………………………………………….  | 
 81  | 
| 
 پـيشنـهادات تحقيق…………………………………………………………………………………………………..………..  | 
 87  | 
| 
 الف- پيشنهادهاي برخاسته از پژوهش …………………….……………….…. ……………………………..  | 
 87  | 
| 
 ب- پيشنهادات براي انجام تحقيقات بعدي………………………….….…………… …..  | 
 88  | 
| 
 محدودیتها ………………………………………………………………………………………………………………………………………..  | 
 88  | 
| 
 منـابـع  | 
|
| 
 منابع فارسي…………………………….…………………………………….….………………  | 
 90  | 
| 
 منابع لاتين…………………………………………………………………….….………….……  | 
 95  | 
| 
 پيـوست  | 
|
| 
 پيوست 1- پرسشنامه سینهاوسینگ و كليد پرسشنامه ……………………………..…….  | 
 
  | 
| 
 پيوست 2- فرم ساختار بانک اطلاعات ، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری …  | 
 
  | 
| 
 پیوست 3- فرم ارائه چکیده پایان نامه یا رساله …………………………………………………………………………. پيوست 4 – خلاصه كامل جلسات گروهي ………………………………………………………………………………….  | 
 
  | 
فهرست جداول:
| 
 عـنـوان  | 
 شماره صفحات  | 
| 
 جدول 1-3 : ضرایب پایایی پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ ……………….  | 
 55  | 
| 
 جدول 2-3 : ماتریس همبستگی سه حوزه پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ …………….  | 
 55  | 
| 
 جدول 1-4 : توصیف ویژگی های نمونه های مورد پژوهش  | 
 62  | 
| 
 جدول 2-4 : توزیع فراوانی سطح تصحیلات والدین نمونه های مورد پژوهش …………  | 
 62  | 
| 
 جدول 3-4 : توزیع فراوانی شغل والدین نمونه های مورد پژوهش  | 
 63  | 
| 
 جدول 4-4: توزیع فراوانی رشته های تحصیلی والدین نمونه های مورد پژوهش ……….  | 
 64  | 
| 
 جدول 5-4: توزیع فراوانی پایه تحصیلی والدین نمونه های مورد پژوهش …………….  | 
 64  | 
| 
 جدول 6-4 : توزیع فراوانی سازگاری عاطفی ، اجتماعی و آموزشی نمونه های مورد پژوهش ……………………..  | 
 69  | 
| 
 جدول 7-4 : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری دردو گروه آزمایش و کنترل ……………  | 
 70  | 
| 
 جدول 8-4: نتایج تحلیل کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مقیاس سازگاری کل  | 
 74  | 
| 
 جدول 9-4: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس سازگاری  | 
 75  | 
| 
 جدول 10-4 : نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس عاطفی  | 
 76  | 
| 
 جدول 11-4: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس آموزشی  | 
 77  | 
| 
 جدول 12-4 : نتایج آزمون T گروههای مستقل برای مقایسه میانگین سازگاری در پایه اول و دوم ………….  | 
 78  | 
| 
 فهرست نمودارها  | 
|
| 
 نمودار 1-4 : ترتیب تولد نمونه های مورد پژوهش ………………………..  | 
 65  | 
| 
 نمودار 2-4 : فراوانی و درصد مولفه های سازگاری در نمونه های مورد پژوهش …………..  | 
 67  | 
| 
 نمودار 3-4 : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری در دو گروه آزمایش و کنترل ……………  | 
 72  | 
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .