پایان نامه بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
197,000 تومان
فـرمت: DOC
تعداد صفحات: 100 صفحه
رشتــه : علوم تربیتی
بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.
توضیحات:
فهرست مطالب:
|
عـنـوان |
شماره صفحات |
|
فهرست مطالب…………………………………………………………………….. |
الف |
|
فهرست جداول……………………………………………………………………… |
ث |
|
فهرست نمودارها………….………………………………………………….…….. |
ث |
|
چكيده…………………………………………………………………………….. |
1 |
|
فـصـل اول كليات تحقيق |
|
|
مقدمه………………………………………………………………………………….. |
2 |
|
بيانمسئله…………………………….…………………………………………………………. |
3 |
|
ضرورت و اهميت مسئله تحقيق…..…………………………………………………… |
5 |
|
اهداف پژوهش …………………………………………………………………….. |
6 |
|
فرضيههاي پژوهش ………………………………………………………………….. متغيرهاي پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………. |
7 7 |
|
تعاريف متغیرها(مفهومي و عملياتي)………………………………………………………………………………….. ……… |
8 |
|
تعریف نظری مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل ……………………………………………….. |
8 |
|
تعریف عملیاتي مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل ………………………………………………………. |
8 |
|
تعریف نظری سازگاری ……………………………………………………………………………………………………………………… |
9 |
|
تعریف عملیاتي سازگاری ……………………………………………………………………………………………………………………. |
10 |
|
فصل دوم ادبيات و پيشينة تحقيق |
|
|
مقدمه………………………………………………………………………………….. |
13 |
|
بخش اول: سازگاری و مبانی نظری آن……………………………….…………………… |
13 |
|
تعریف سازگاری ………………………………………………………………………………………………………………………… |
13 |
|
عوامل موثربرسازگاری ………………………………………………………………………………………………………………… |
14 |
|
انواع سازگاری ……………………………………………………………………………………………………………………………. |
17 |
|
روشها یا اشکال سازگاری ………………………………………………………………………………………………………….. |
23 |
|
ملاکهای سازگاری مطلوب ………………………………………………………………………………………………………… |
24 |
|
ویژگیهای افراد سازگار ……………………………………………………………………………………………………. |
25 |
|
بخش دوم: تحلیل رفتار متقابل …………………..……………………….……………… |
27 |
|
نظریه تحلیل رفتار متقابل ………………………………………………………………………………………………………….. |
27 |
|
مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل…………………………………………………………………………………………………. |
28 |
|
الگوی حالات نفسانی ………………………………………………………………………………………………………………….. |
28 |
|
موقعيتهای روانی و طرحهای زندگی ……………………………………………………………………………………….. |
32 |
|
آسیب شناسی روانی ………………………………………………………………………………………………………………….. |
34 |
|
الف : آسیب شناسی ساختی …………………………………………………………………………………………… |
24 |
|
ب: آسیب شناسی کارکردی …………………………………………………………………………………………….. |
35 |
|
هدف درمان در تحلیل رفتار متقابل ………………………………………………………………………………………….. |
35 |
|
فرآیند گروهی در رویکرد تحلیل رفتار متقابل ……………………………………………………………………………… |
36 |
|
مشاوره و درمان ……………………………………………………………………………………………………………………………. |
38 |
|
الف : تحلیل درمان ساختار………………………………………………………………………………………………… |
38 |
|
ب: تحلیل درمان تبادلها …………………………………………………………………………………………………… |
39 |
|
ارزشهای مشاوره گروهی …………………………………………………………………………………………………………….. |
40 |
|
جمع بندی مطالب ……………………………………………………………………………………………………………………… |
42 |
|
بخش سوم: مروری برپیشینه تحقیق …………………….……….…………………..………….. |
43 |
|
مطالعات صورت گرفته در داخل کشور ………………………………………………………………………………………. |
43 |
|
مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور ……………………………………………………………………………………… |
46 |
|
تحلیل و نتیجه گیری سازگاری از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل …………………………………………… |
48 |
|
فصل سوم روش اجراي تحقيق |
|
|
مقدمه…………………………………..…………………………………….….…………………… |
52 |
|
روش تحقيق…………………………………………………………………………….. |
52 |
|
جامعه آماري تحقيق…………. ………………………………………………………… |
52 |
|
نمونه و روش نمونه گیری … …………………….………………….……….. ………. |
52 |
|
ابزاراندازه گیری و روایی وپایایی آن ……………………………………………………………………………………………… |
53 |
|
پرسشنامه سینهاوسینگ …….………………………..…………..……………………………………… |
53 |
|
پایایی پرسشنامه سینهاوسینگ …….………………………..…………..………………………….. |
55 |
|
روایی (اعتبار) پرسشنامه سینهاوسینگ . …….………………………..…………..……………. |
55 |
|
روش تجزيه و تحليل دادهها………… ………….………………………..…………..……………. |
56 |
|
شیوه اجرا ومراحل انجام پژوهش …….………………………..…………..……………………….. |
56 |
|
گزارش جلسات مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل …….…………………………. |
57 |
|
فصل چهارم تجزيه و تحليل اطلاعات |
|
|
مقدمه…………………………………..…………………………………….….…………………… |
60 |
|
اطلاعات توصيفي مربوط به مشخصات دموگرافيك نمونههاي تحقيق……….. |
62 |
|
تجزيه و تحليل دادهها……………………………………………………. |
73 |
|
فرضیه اصلی …………………………………………………………………………………………………………………………………. |
74 |
|
فرضيه فرعی اول ………………………………………………………………………………………….. …………………….. |
75 |
|
فرضيه فرعی دوم ……………………………………………………………………………………. ………………..……….. |
76 |
|
فرضيه فرعی سوم ……………………………………………………………………………………….……… …………………. |
77 |
|
فرضيه فرعی چهارم ………………………………………………………………………………………………………………… |
77 |
|
فصل پنجم بحث و نتيجه گيري |
|
|
مقدمه…………………………………..………………… ……..………………….….…………… |
80 |
|
يافتههاي پژوهش ……………………………….………………… ……..………………….……. |
80 |
|
الف : نتایج حاصل از توصیف داده ها …………………………………………………………………………………… |
80 |
|
ب: بحث و تفسیر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه ها ………………………………………………. |
81 |
|
پـيشنـهادات تحقيق…………………………………………………………………………………………………..……….. |
87 |
|
الف- پيشنهادهاي برخاسته از پژوهش …………………….……………….…. …………………………….. |
87 |
|
ب- پيشنهادات براي انجام تحقيقات بعدي………………………….….…………… ….. |
88 |
|
محدودیتها ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
88 |
|
منـابـع |
|
|
منابع فارسي…………………………….…………………………………….….……………… |
90 |
|
منابع لاتين…………………………………………………………………….….………….…… |
95 |
|
پيـوست |
|
|
پيوست 1- پرسشنامه سینهاوسینگ و كليد پرسشنامه ……………………………..……. |
|
|
پيوست 2- فرم ساختار بانک اطلاعات ، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری … |
|
|
پیوست 3- فرم ارائه چکیده پایان نامه یا رساله …………………………………………………………………………. پيوست 4 – خلاصه كامل جلسات گروهي …………………………………………………………………………………. |
|
فهرست جداول:
|
عـنـوان |
شماره صفحات |
|
جدول 1-3 : ضرایب پایایی پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ ………………. |
55 |
|
جدول 2-3 : ماتریس همبستگی سه حوزه پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ ……………. |
55 |
|
جدول 1-4 : توصیف ویژگی های نمونه های مورد پژوهش |
62 |
|
جدول 2-4 : توزیع فراوانی سطح تصحیلات والدین نمونه های مورد پژوهش ………… |
62 |
|
جدول 3-4 : توزیع فراوانی شغل والدین نمونه های مورد پژوهش |
63 |
|
جدول 4-4: توزیع فراوانی رشته های تحصیلی والدین نمونه های مورد پژوهش ………. |
64 |
|
جدول 5-4: توزیع فراوانی پایه تحصیلی والدین نمونه های مورد پژوهش ……………. |
64 |
|
جدول 6-4 : توزیع فراوانی سازگاری عاطفی ، اجتماعی و آموزشی نمونه های مورد پژوهش …………………….. |
69 |
|
جدول 7-4 : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری دردو گروه آزمایش و کنترل …………… |
70 |
|
جدول 8-4: نتایج تحلیل کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مقیاس سازگاری کل |
74 |
|
جدول 9-4: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس سازگاری |
75 |
|
جدول 10-4 : نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس عاطفی |
76 |
|
جدول 11-4: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس آموزشی |
77 |
|
جدول 12-4 : نتایج آزمون T گروههای مستقل برای مقایسه میانگین سازگاری در پایه اول و دوم …………. |
78 |
|
فهرست نمودارها |
|
|
نمودار 1-4 : ترتیب تولد نمونه های مورد پژوهش ……………………….. |
65 |
|
نمودار 2-4 : فراوانی و درصد مولفه های سازگاری در نمونه های مورد پژوهش ………….. |
67 |
|
نمودار 3-4 : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری در دو گروه آزمایش و کنترل …………… |
72 |
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .