انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه کاشناسی ارشد کنترل سرعت(گشتاور) و شار موتور القایی بر اساس روش کنترل مستقیم گشتاور…

99000 تومان
پایان نامه کاشناسی ارشد کنترل سرعت(گشتاور) و شار موتور القایی بر اساس روش کنترل مستقیم گشتاور…

فرمت: DOC
تعداد صفحات: ۹۸ صفحه
رشتــه : مهندسی برق

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

کنترل سرعت(گشتاور) و شار موتور القایی بر اساس روش کنترل مستقیم گشتاور با استفاده از کنترل­کننده مبتنی بر  پسیویتی

 

چکیده

در این پایان‌نامه مبحث کنترل مبتنی بر پسیویتی برای موتور القایی بررسی گردیده است. با تعریف سیستم‌های اولر-لاگرانژ و پسیویتی و اثبات پسیو بودن آنها و اثبات اینکه موتورهای القایی با فرضیات قابل قبولی جزء این نوع سیستم‌ها هستند، کنترل‌کننده مبتنی بر پسیویتی موتور القایی طراحی و شبیه‌سازی می‌گردد. این کنترل‌کننده با اعمال تغییراتی در سیستم تزریق میرایی و دیگر قسمت‌ها بهبود پیدا می‌کند. مهم‌ترین ویژگی روند طراحی کنترل‌کننده پیشنهادی این است که بر مبنای خاصیت ورودی–خروجی پسیویتی می‌باشد، بنابراین عموماً نیازی به اندازه‌گیری تمامی حالات جهت بدست آوردن اهداف کنترلی ندارد. سیستم‌های پسیو برای کنترل بسیار ساده می‌باشند. یک خصوصیت مهم پسیویتی این است که پسیویتی از مفهوم حالت مستقل است. بنابراین فیدبک حالت شرط لازم برای تحقق اهداف کنترلی نیست.

 

کلمات کلیدی: اولر-لاگرانژ، پسیویتی، موتور القایی، فیدبک حالت

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                صفحه

 

۱- پیشینه پژوهش ۵

۱-۱- مقدمه   ۵

۱-۲- پیشینه کنترل موتور القایی ۷

۱-۳- پیشینه تاریخی کنترل مبتنی بر پسیویتی ۸

۱-۴روند کاربردی کردن کنترل سیستم­ها ۹

۲- انواع روشهای کنترل ماشینهای القایی ۱۰

۲-۱- مقدمه ۱۰

۲-۲- انتخاب یک سیستم کنترل ماشین الکتریکی ۱۰

۲-۳- سیستم­های کنترل ماشین­های جریان مستقیم ۱۱

۲-۴- سیستم های کنترل ماشین­های جریان متناوب ۱۱

   ۲-۴-۱- کنترل سیستم درایو موتور القایی به روش اسکالر ۱۲

   ۲-۴-۲- کنترل سیستم درایو موتور القایی به روش برداری (جهت­یابی میدان) ۱۳

   ۲-۴-۳- خطی سازی با فیدبک دینامیکی موتور القایی ۱۵

   ۲-۴-۴ کنترل مستقیم گشتاور(DTC) 17

۳- سیستم­های اولر-لاگرانژ و سیستم­های پسیو ۲۰

۳-۱- مقدمه ۲۰

۳-۲- سیستم­های اولر-لاگرانژ ۲۱

۳-۳- سیستم­های پسیو ۲۱

۳-۴- کنترل مبتنی برپسیویتی (PBC) چیست؟ ۲۷

۳-۵- معادلات اولر-لاگرانژ در حرکت ۲۸

۳-۵-۱تعریف معادلات EL و پارامترهای EL 28

۴- سیستم­های اولر-لاگرانژ و پسیویتی در موتور القایی ۳۰

۴-۱- مقدمه ۳۰

۴-۲- مزیتهای کنترل مبتنی بر پسیویتی ۳۱

۴-۳- مدل لاگراژ ومسأله کنترل ۳۲

۴-۴- معادلات EL برای ماشین­های AC 33

۴-۵- روش مبتنی بر پسیویتی برای طراحی کنترل­کننده ۳۶

 

   ۴-۵-۱- تجزیه فیدبکی زیر سیستم­های پسیو ۳۶

   ۴-۵-۲- روند طراحی ۳۷

۴-۶- مدل موتور القایی ۳۸

   ۴-۶-۱- معادلات دینامیکی ۳۸

   ۴-۶-۲- بعضی از ویژگیهای کنترلی مدل ۴۰

   ۴-۶-۲-۱- ویژگی­های ورودی-خروجی ۴۰

   ۴-۶-۲-۲- ویژگیهای هندسی ۴۱

   ۴-۶-۳- تعریف مسأله رهگیری سرعت ونرم شار رتور ۴۲

۴-۷- یک PBC  حلقه­ای تودرتو ۴۲

   ۴-۷-۱- کنترل مبتنی بر پسیویتی بدون مشاهده­گر ۴۳

۵- نتایج شبیه­سازی ۴۹

۵-۱- مقدمه ۴۹

۵-۲- مقادیر اولیه و پارامترهای اعمال شده به کنترل­کننده ۴۹

۵-۳- نتایج شبیه­سازی کنترل کننده ارائه شده توسط اورتگا ۵۰

   ۵-۳-۱- نتایج شبیه­سازی با ثابت بودن شار مرجع و بی­باری ۵۰

   ۵-۳-۲ نتایج شبیه­سازی با ثابت بودن شار مرجع و اعمال گشتاور بار به موتور   ۵۱

   ۵-۳-۳ نتایج شبیه­سازی با اعمال تغییرات در شار مرجع رتور ۵۲

   ­۵-۳-۴ نتایج شبیه­سازی عملکرد سرعت پایین موتور ۵۳

­۵-۴ نتایج شبیه­سازی کنترل کننده پیشنهادی ۵۴

   ۵-۴-۱ نتایج شبیه­سازی کنترل سرعت با ثابت بودن شار مرجع رتور و بی­باری ۵۴

   ۵-۴-۲ نتایج شبیه­سازی با ثابت بودن شار مرجع و اعمال گشتاور بار به موتور   ۵۵

   ­۵-۴-۳ نتایج شبیه­سازی با اعمال تغییرات در شار مرجع رتور ۵۶

   ۵-۴-۴ نتایج شبیه­سازی در سرعت پایین رتور ۵۷

۵-۵ نتیجه­گیری  ۵۸

۵-۶ پیشنهادها ۵۸

منابع  ۵۹

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





 

ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی