انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه مقايسه دبيرستان هاي دخترانه دولتي و غيرانتفاعي از نظر ميزان برخورداري از ويژگي‌هاي سازمان يادگيرنده

197,000 تومان
پایان نامه مقايسه دبيرستان هاي دخترانه دولتي و غيرانتفاعي از نظر ميزان برخورداري از ويژگي‌هاي سازمان يادگيرنده

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: 150 صفحه
رشتــه :
روانشناسی و علوم تربیتی

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

 

 

توضیحات:

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                        صفحه

فصل اول: كليات تحقيق…………………………………………………………………. 1

تعريف و بيان مسأله………………………………………………………………………. 2

اهميت مسأله…………………………………………………………………………………. 5

هدف تحقيق…………………………………………………………………………………… 9

سوالات تحقيق……………………………………………………………………………….. 9

تعريف عملياتي متغيرهاي تحقيق……………………………………………………. 10

فصل دوم: ادبيات تحقيق……………………………………………………………… 14

 بخش اول: پيشينه نظري تحقيق…………………………………………………. 18

سير تحولات نظريه‌هاي سازمان ومديريت………………………………………. 18

سابقه سازمان يادگيرنده………………………………………………………………. 21

تئوري يادگيري سازماني……………………………………………………………… 24

تعاريفي از يادگيري سازماني………………………………………………………… 25

سازمان يادگيرنده……………………………………………………………………….. 28

يادگيري سازماني و سازمان يادگيرنده………………………………………….. 34

نقش مكاتب فكري در سازمان يادگيرنده و يادگيري سازماني…………… 37

اصول سازمان‌هاي فراگير از نظر «پيترسنج»………………………………….. 40

تفاوت سازمانهاي يادگيرنده با سازمان‌هاي سنتي…………………………… 54

بررسي و مقايسه نظريه پيترسنج با نظريه صاحبنظران ديگر……………. 58

چگونه يك سازمان يادگيرنده با سازمان‌هاي ديگر متفاوت است؟……… 60

اجزاي سازنده سازمان يادگيرنده………………………………………………….. 66

سازمان يادگيرنده در آينده…………………………………………………………… 69

راهبردهاي ايجاد و گسترش سازمان يادگيرنده………………………………. 70

راهكارهاي اجرايي سازمان‌هاي يادگيرنده……………………………………… 75

مزاياي ايجاد سازمان يادگيرنده…………………………………………………….. 76

تغيرات ساختاري لازم براساس سازمان يادگيرنده در درون سازمان موجود (مدارس) 78

مدارس يادگيرنده………………………………………………………………………… 80

ويژگي‌هاي مدرسه يادگيرنده………………………………………………………… 89

مقايسه‌ مدارس دولتي و غيرانتفاعي……………………………………………….. 96

بخش دوم: بررسي پيشينه تحقيق……………………………………………….. 99

نتيجه‌گيري………………………………………………………………………………… 114

فصل سوم: روش تحقيق……………………………………………………………. 118

 روش تحقيق…………………………………………………………………………….. 119

جامعه آماري…………………………………………………………………………….. 120

نمونه و روش نمونه‌گيري…………………………………………………………… 120

روش جمع‌آوري اطلاعات ………………………………………………………….. 121

روش تجزيه و تحليل داده‌ها……………………………………………………….. 122

فصل چهارم: تجزيه وتحليل يافته‌ها……………………………………………. 123

 اطلاعات توصيفي گروه نمونه…………………………………………………….. 124

جمع‌بندي………………………………………………………………………………….. 131

فصل پنجم: نتيجه‌گيري و پيشنهادات…………………………………………. 132

بحث و نتيجه‌گيري……………………………………………………………………… 133

محدوديت‌هاي پژوهشي………………………………………………………………. 134

فهرست منابع…………………………………………………………………………….. 137

ضمائم……………………………………………………………………………………… 142

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی