انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه تبلیغات

99000 تومان
پایان نامه تبلیغات

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: 70 صفحه
رشتــه :
مدیریت بازرگانی

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

 

مقدمه
سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.

آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و…
در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم امیدوارم مورد توجه استاد عزیز جناب آقای عسگری قرارگیرد.

فهرست مطالب
مقدمه ۱
فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن
۱٫ تبلیغات چیست ۴
۲٫ تاریخچه تبلیغات ۶
۳٫ پیشینه تبلیغات در ایران ۸
فصل دوم: مفاهیم و مبانی
۱٫ تاکتیک و تکنیک تبلیغات ۱۲
۲٫ تاکتیک ۱۳
۳٫ تکنیک ۱۵
۴٫ تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی ۲۱
۵٫ استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک ۲۲
۶٫ تفکر تاکتیکی و تکنیکی ۲۳
۷٫ انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی ۲۵
۸٫ هوش تاکتیکی ۲۶
۹٫ سیستم تبلیغات ۲۷
۱۰٫ اصل تضاد در تبلیغات ۲۸
۱۱٫ اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات ۲۸
فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)
۱٫ پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین ۳۴
۲٫ تکنیک گریز از بن بست تبلیغات ۳۴
۳٫ تکنیک داد و ستد رایگان ۳۴
۴٫ تکنیک اعتماد ۳۵
۵٫ تکنیک کشش و ارسال ۳۶
۶٫ تکنیک بازار خالی در تبلیغات ۳۶
۷٫ تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی) ۳۷
فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات
فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات
۱٫ تکنیک کلاسیک ۴۳
۲٫ تکنیک تبلیغات باروک ۴۳
۳٫ تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات ۴۳
۴٫ تکنیک تبلیغات طبیعت گرا ۴۳
۵٫ تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی) ۴۳
۶٫ تکنیک تبلیغات اینده نگر ۴۳
۷٫ تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف) ۴۳
۸٫ تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری) ۴۳
۹٫ تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای) ۴۴
۱۰٫ تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی) ۴۴
۱۱٫ تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه) ۴۴
۱۲٫ تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی) ۴۴
۱۳٫ تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی) ۴۴
۱۴٫ تبلیغات چند بعدی ۴۴
۱۵٫ تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی) ۴۴
۱۶٫ تکنیک تبلیغات بدوی ۴۵
۱۷٫ تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری) ۴۵
۱۸٫ تکنیک تبلیغات چیدمان ۴۵
۱۹٫ تکنیک تبلیغات اجرایی ۴۵
۲۰٫ تبلیغات مفهومی ۴۵
۲۱٫ تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا) ۴۵
پاره آجر تبلیغات ۴۶
فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات
۱٫ تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول ۴۸
۲٫ تاکتیک تبلیغات بدوبرتر ۴۸
۳٫ تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی ۴۹
۴٫ تاکتیک نفرت از مخالفت ۴۹
۵٫ تاکتیک انحراف توجه ۵۰
۶٫ تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه ۵۰
۷٫ خطاها و دام های تبلیغاتی ۵۱
۸٫ دام اطمینان بیش از حد ۵۳

فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات
۱٫ روانشناسی رنگ ها در تبلیغات ۵۵
فصل هشتم:
تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات ۵۹
فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
نتیجه گیری ۶۲
منابع و مأخذ ۶۳

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی