انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه برسی تأثیر بدرفتاری والدین برعزت نفس دانش‎آموزان

99000 تومان
پایان نامه برسی تأثیر بدرفتاری والدین برعزت نفس دانش‎آموزان

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۶۰ صفحه
رشتــه : روانشناسی- علوم تربیتی

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

 

 

 

مقدمه

مطالعه پیرامون نحوه رفتار والدین و ویژگیهای فرزندان موضوع بسیاری از تحقیقات علمی در کشورهای مختلف جهان بوده است از جمله موارد مهم و اساسی در این تحقیق ویژگی عزت نفس کودکان در رابطه با بدرفتاری والدین آنها است.

بدون تردید خانواده عمده‎ترین و مؤثرترین نقش را در فرایند شکل‎گیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس در کودکان دارد. در خانواده‎ای که صمیمیت، محبت، مهربانی وجود دارد کودک می‎تواند هم عزت نفس بالایی داشته باشد و هم تغییرات مطلوب در شخصیت او ایجاد گردد. از یک سو کودک می‎تواند با اطمینان به شخصیت خود با مشکلات روبرو شود و از سوی دیگر، بدون داشتن اضطراب و تشویش رفتارهای نامناسب خود را مورد تردید قرار داده و سعی می‎کند آنها را به نحو مطلوب تغییر دهد. شکل‎گیری بنیادین عزت نفس در کودکان متأثر از فضای کلی خانواده است.

می‎دانیم که اگر گویا فضای کل خانواده هر حرکت و رفتار کودک را علی‎رغم نادرست بودن پذیرا باشند، کودک به احتمال زیاد دچار اختلال رفتار می‎گردد زیرا تفاوت بین رفتارهای درست و غلط را نمی‎داند و از دیگران نیز انتظار دارد که همچون مادر و پدر هرگونه رفتار او را به گرمی و صمیمیت بپذیرد و چون چنین چیزی مقدور نیست مشکلات و درگیری‎های اجتماعی او آغاز می‎گردد. در نقطه مقابل خانواده‎هایی وجود دارند که رفتارهای کودک را نمی‎پذیرند و در حقیقت دائماً در حال طرد کودک خود هستند در چنین فضای خانوادگی کودک نمی‎داند چه چیزی باعث قبول و تشویق از طرف دیگران می‎گردد و کودک در هر امری دچار بلاتکلیفی است.

عزت نفس مبتنی بر ارزیابی قضاوتهایی است که شخص درباره خصوصیات خود به عمل می‎آورد. روانشناسان و جامعه‎شناسان عزت نفس را از شخصیت و هسته مرکزی سازگاری اجتماعی می‎دانند «اسلامی نسب، ۱۳۷۳».

تحقیقات انجام شده بر ارتباط متقابل بین عزت نفس فرد و تصور فرد از توانائیهای خود تأکید دارد بدین معنا که اگر عزت نفس کاهش یابد، احساس ضعف و ناتوانی در فرد ایجاد می‎شود و بالعکس با افزایش اعتماد به نفس احساس توانمندی به وجود می‎آید.

خانواده‎ها یا والدینی که بطور مستمر کودکان خود را مورد حمایت قرار می‎دهند، با آنها گرم و صمیمی‎اند و کنترل منطقی و متعادل را اعمال می‎کنند، در فرزندان خود اشتیاق ابراز رفتارهای اجتماعی قابل قبول را ایجاد می‎کنند و زمینه را برای بروز استعدادها و توانائیهای کودکان و نوجوانان خود فراهم می‎آورند. برعکس والدین آسان گیر که از کنترل کودکان خود پرهیز می‎کنند، کودکان آنها اشتیاقی ندارند که از رفتارهای قابل قبول و معیارهای تعریف شده گروه‎های مختلف جامعه اطاعت کنند.

والدینی وجود دارند که کارهای کودکان خود را در دوره طفولیت و کودکی به گونه صحیح کنترل نمی‎کنند، در نتیجه در دوره نوجوانی و جوانی از درونی ساختن اخلاقیات و ارزشها در آنها عاجز می‎مانند. این گروه دیر دست به کار می‎شوند و فقط در دوره جوانی اقدام به کنترل جوانان خود می‎کنند، دوره‎ای که مداخلات دیروقت والدین و اختلافات ایجاد شده جوانان را به سوی کژرفتاری اجتماعی و انحرافات اخلاقی سوق می‎دهد.

 

 

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فهرست جداول
چکیده

فصل اول:کلیات

۱
مقدمه ۲
بیان مسئله ۴
اهمیت و ضرورت مسئله ۷
اهداف تحقیق ۱۰
سؤالات و فرضیات تحقیق ۱۰
روش انجام تحقیق ۱۰
تعریف واژه‎ها و اصطلاحات ۱۱

فصل دوم: ادبیات تحقیق

۱۲
مقدمه ۱۳
الف: پیشینه نظری تحقیق ۱۳
عزت نفس بالا ، عزت نفس پایین ۱۵
ب:‌تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از ایران ۱۶
فصل سوم: روش تحقیق ۲۰

عنوان

صفحه
مقدمه ۲۱
روش تحقیق ۲۱
جامعه و نمونه ۲۲
روش نمونه‎گیری ۲۲
ابزار اندازه‎گیری ۲۳
چگونگی گردآوری داده‎ها ۲۴
روش آماری ۲۵

فصل چهارم: یافته‎ها و نتایج تحقیق

۲۶
مقدمه ۲۷
یافته‌ها ۲۷

فصل پنجم: بحث یافته‎ها و تجزیه و تحلیل داده‎ها

۳۰
محدودیت‎های تحقیق ۳۷
پیشنهادات تحقیق ۳۸
فهرست منابع و ضمائم ۳۹
ضمیمه الف:‌ جداول نمرات هر دو گروه ۴۰
۱- جدول نمرات خام آزمودنی‎های پسر ۴۱
۲- جدول نمرات خام آزمودنی‎های دختر ۴۳

عنوان

صفحه
فهرست منابع ۴۵
ضمیمه ب: پرسشنامه‎ها ۴۶
۱- پرسشنامه بدرفتاری فیدل ۴۷
۲- پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد ۵۴

 

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون ۲ نظر ارسال شده

  • leila - پاسخ دادن

    سلام
    هرچه روی خرید آنلاین کلیک می کنم صفحه جدید باز نمی شود لطفا راهنمایی کنید.

    • sunyboyl - پاسخ دادن

      ابتدا ادرس ایمیل و شماره تماس خود را در کادر بالای خرید انلاین وارد کنید بعد کلید خرید انلاین را کلیک کنید

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی