انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند

99000 تومان
پایان نامه بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۲۱۰ صفحه
رشتــه : مدیریت بازرگانی

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

مقدمه

در این تحقیق، هدف بررسی تأثیر عوامل ششگانه مدل FRO، بر وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند میباشد. در این راستا، فرضیات تحقیق مورد آزمون و تحلیل قرار گرفتند که در فرضیه اهم اول، تأثیر شش بعد قیمت، کیفیت ، خدمات، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان بروفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند بررسی شد و در فرضیه اهم دوم تفاوت تأثیر و اهمیت نسبی عوامل ششگانه بر وفاداری مشتریان این فروشگاهها مد نظر قرار گرفت. دراین فصل تلاش شده نتایج حاصل از تحقیق ارائه گردد.

نگاهی اجمالی به تحقیق

تحقیق حاضر در خصوص میزان تاثیر ۶ بعد مدل FRO بر وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند مورد بررسی قرار گرفت. درفصل اول، کلیات تحقیق از جمله فرضیه‌های پژوهشی مطرح گردید. فرضیه اصلی شماره ۱ مربوط به تأثیر ۶ بعد بر وفاداری و فرضیه اصلی شماره ۲ راجع به مقایسه میزان تأثیر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان می‌باشد. از آنجا که مقوله وفاداری و FRO بحث اصلی این تحقیق می‌باشند، در فصل دوم مبانی نظری تحقیق راجع به آنها مطرح شده است. فصل سوم، راجع به روش تحقیق است که مشخصات آماری تحقیق نظیر جامعه آماری، روش نمونه‌گیری، حجم نمونه و غیره در آن بیان شده است. بعلاوه مدل نظری تحقیق در این فصل آورده شده است. در فصل چهارم پس از توصیف داده‌ها آزمون‌های متعدد جهت بررسی و صحت و سقم فرضیات تحقیق انجام شد و عوامل موثر بر وفاداری رتبه‌بندی گردید. همچنین ارتباط ویژگی‌های فردی مشتریان با نظرات آنان مورد آزمون و تحلیل واقع شد. در این فصل نتایج تحقیق و پیشنهادها بیان می‌گردد.

 

فهرست منابع:

منابع فارسی:

آیین نامه اجرایی احداث فروشگاههای زنجیره ای، ماده یک “طرح احداث و توسعه فروشگاههای زنجیره ای”، مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی ۱۳۷۳

اختر، اس اچ، بازاریابی جهانی، ترجمه حسن اسماعیل پور، محسن نجفیان، نگاه دانش، ۱۳۸۰، تهران

الوانی، سید مهدی و بهروز ریاحی، سنجش کیفیت خدمات در بخش خدمات در بخش عمومی، چاپ اول، مرکز آموزش، تحقیقات صنعتی ایران، ۱۳۸۲٫

بشکار، مصطفی، سید کیانوش کلانتر، تولید با معیارهای جهانی، تدبیر، شماره ،۱۳۴ سال ۱۳۸۲٫

بل، جیپ آر، مشتری در جایگاه شهر یک، ترجمه غلامرضا صالحی معوا، خدمات فرهنگی رسا، ۱۳۸۰،تهران.

بلانچارد، کنت وتری و اگورن، نزدیک به خطر، ترجمه منوچهر سلطانی، چاپ اول، شرکت چاپ و نشر بازرگانی، ۱۳۷۷ ،تهران.

بی نام، فروشگاههای زنجیره ای و نقش آنها در نظام توزیع داخلی، مجموعه گزارشات بانک مرکزی، شماره ۱۰، ۱۳۷۵

پپرز، دان، دکترمارتاراجرز، بازاریابی تک به تک ،ترجمه علی معیاری، چاپ اول، فرا، ۱۳۸۱ ،تهران.

جی، وارن و کیگان، مدیریت بازاریابی جهانی، ترجمه دکتر عبدالحمید ابراهیمی، دفتر پژوهشهای فرهنگی، ۱۳۸۰ ،تهران.

خوش سیما، غلامرضا، سیستم تولیدی چابک ، تدبیر،شماره ۱۳۶ ، ۱۳۸۳٫

خوش سیما، غلامرضا، مقدمه ای بر چابکی در سازمانها، تدبیر، شماره ۱۳۴ ، ۱۳۸۲٫

رضایی، حمید رضا و مهدی صانعی، جهانی شدن و چالشهای فراروی مدیران، تدبیر شماره ۱۴۰، ۱۳۸۲٫

رمضانپور، اسماعیل، نقش آنها در نظام توزیع، مجموعه مقالات نقش فروشگاههای زنجیره ای و نقش آنها در نظام توزیع داخلی، اداره بررسیهای اقتصادی، ۱۳۷۵

ریچارد، فردریک.اف، رهبری به سوی وفاداری، ترجمه عبدالرضا رضایی نژاد، گزیده مدیریت، سال دوم، شماره ۱۲، آذر۱۳۸۰٫

سی، اورویل و … [دیگران]، استراتژی بازاریابی، ترجمه سید محمد اعرابی و داود ایزدی، دفتر پژوهشهای فرهنگی، ۱۳۸۳، تهران.

شعبانی، حسنعلی، فروشگاههای بزرگ، تهران-انتشارات بی نا بی تا، ۱۳۴۷

صادقی، ماریا، “بررسی مهمترین عوامل آمیخته بازاریابی در رضایت مشتریان” پایان نامه کارشناسی ارشد بازرگانی، دانشگاه آزاد، ۱۳۷۷

صد آقایی، جلیل، سازمانهای کارآفرین، چاپ او،ل مرکز آموزش مدیریت دولتی، ۱۳۷۸ ،تهران.

علی احمدی، علیرضا، احمد اللهیاری، استراتژی رقابت و نوآوری، چاپ اول، تولید دانش، ۱۳۸۲، تهران.

کاربارانزاد قدیم، محمد، واکنش سریع و مؤثر در مقابل تعییرات در شرایط بحرانی، روش، شماره ۸۹، سال چهاردهم.

گانز، باب، سازمان تند آموز، ترجمه خدایار ابیلی، نشر ساپکو، .۱۳۷۸

محمدی، اسماعیل، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، خدمات فرهنگی رسا، ۱۳۸۲، تهران.

مشایخی، محمد تقی، سرمایه زمان، انسان، تدبیر، شماره ۱۳۴، ۱۳۸۲٫

مقصودی ، محمد حسین، ارتباط بین رضایت مشتری با کارایی و اثر بخشی فرایندها. مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس کمفرانس مدیریت کیفیت، تیر ۱۳۸۲٫

مهری، علی، نگاهی نظری به مقوله مزیت رقابتی پایدار، تدبیر، شماره ۱۴۰، ۱۳۸۲٫

نوربخش، سید کامران، بازاریابی اعتمادی، تدبیر، شماره ۱۴۶ ، ۱۳۸۳٫

نوری کلرک مدیریت تولید و عملیات، ترجمه دردانه داوری، ۱۳۷۸

نوری، حمید، مباحث نوین در مدیریت تولید و عملیات، ترجمه دردانه داوری، سازمان مدیریت صنعتی، جلد اول و دوم، ۱۳۸۳٫

ونوس، داور بازاریابی خدمات بانکی، چاپ اول، تهران، نگاه دانش ، ۱۳۸۱٫

هورویتز، ژاک، هفت کلیه استراتژی خدمات، ترجمه سید محمد اعرابی و داود ایزدی، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی، ۱۳۸۰٫

 

منابع انگلیسی:

Arteta B.M., R.E. Giachetti, A measure of agility, as the complexity of the enterprise system, Robotics & computer Integrated menufacturing, Volume 20, Issue 6, December 2000 page 495-503.

Carolyn Folkman curasi, Karen Norman Kenedy, from prisoners to Apostels: A Typology of Repeat Buyers & layal customers in servic Bussiness, Journal of services marketing, 16/4, 2002

Craig Douglas henry, “is customer loyalty a pernicious myth”. Newyourk; July 2000.

Dennise L.Duffy, “Customer loyalty strategies” Journal consumer marketing, Vol 15, No 5, 1995, PP 434-448

Giachetti, Ronald E. Luis D.Martinez Oscar A. Saenz, chin-sheng chen, Analysis of the structural measures of flexibility & agility using a measurment theoretical framework International Journal of production Economics, Volume 86, Issue 1, 11 October 2003, pages 47-62

Gunasekaran, A., Design & implementation of agile manufacturing systems, International Journal of production Economics, Volume 62, Issue 1-2, 20 may 1999,

Jennifer Rowley, Jillian Dawes; “Dislayalty” A closer look at Non-loyals”. Journal of consumer marketing”. ۱۷/۶, ۲۰۰۰, P32.

McGourty, Jack, lemual A. Tarshis, & peter Dominick, managing Innovation: Lessons from world class organization, International Journal of Technology management, Volume 11, 1996, No. 3/4, Special Issue on the 5th International forum on Technology management, pp.354-368.

Michael kine – Anderson, “the relation between customer satisfaction, customer loyalty & customer profitability”, working paper, 2001 ISSN 1398-6228.

Shrifi, H., Z.zhang, A methodology for achieving agility in manufacturing organization: An introduction, International Journal of production Economics, Volume 62, Issue 1-2, 20 may 1999, pages 7-22.

Starr, Martin k., the role of project management in a fast response organization, Journal of Engineering & Technology management, Volume 7, Issue 2, September, page 89-110.

Affinitymc.com, Brain ward, creating customer loyalty, customer loyalty Gird.

crm Zday.com., michael Hegarlty, maximising life time value, making the right connection.

 

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی