پایان نامه بررسی عوامل موثر در اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM)و ارائه الگوی مناسبِ شرکت آب و فاضلاب
197,000 تومان
فـرمت: DOC
تعداد صفحات: 85 صفحه
رشتــه : صنایع
بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.
توضیحات:
فهرست
عنوان صفحه
پیشگفتار……………………………………………………………………………………………………………….. 1
چکیده…………………………………………………………………………………………………………………… 2
فصل اول: كليات تحقيق
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. 4
بیان مسئله پژوهش………………………………………………………………………………………………. 4
اهمیت پژوهش………………………………………………………………………………………………………. 5
اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………………….. 6
سؤالات و فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………….. 6
تعاریف اصطلاحات و مفاهيم………………………………………………………………………………. 7
فصل دوم: مباني نظري و پيشينه تحقيق
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………. 11
شناخت سیستم نت……………………………………………………………………………………………… 11
خصوصیات یک سیستم نت…………………………………………………………………………………. 13
انواع سیستم های نگهداری و تعمیرات………………………………………………………………. 17
سیستم تعمیرات اضطراری………………………………………………………………………………….. 17
سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه……………………………………………………………… 17
نگهداری بهره ور جامع…………………………………………………………………………………………. 18
سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگویانه………………………………………………………………. 21
سیستم نگهداری و تعمیرات کنشگرایانه…………………………………………………………….. 22
سیستم نگهداری و تعمیرات دقیق……………………………………………………………………… 22
اصول اساسی مؤسسه مارشال جهت اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه
در سازمان…………………………………………………………………………………………………………….. 26
بررسی پژوهشهای انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق………………………………… 28
بررسی پژوهش های مشابه …………………………………………………………………………………. 28
روش پژوهش…………………………………………………………………………………………………………. 28
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………. 31
محدوده مورد بررسی و جامعه آماری………………………………………………………………….. 31
نمونه آماری و روش نمونه برداری……………………………………………………………………….. 31
حجم نمونه و روش تعیین آن……………………………………………………………………………… 31
ابزارهای اندازه گیری…………………………………………………………………………………………….. 31
روایی و پایایی ………………………………………………………………………………………………………. 32
روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………….. 33
فصل چهارم: تجزيه و تحليل دادهها
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………. 37
توصیف داده ها……………………………………………………………………………………………………… 37
تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………. 38
بررسی فرضیه های تحقیق با استفاده از آمار استنباطی…………………………………… 50
نتایج……………………………………………………………………………………………………………………….. 57
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. 61
مروری بر کلیات تحقیق……………………………………………………………………………………….. 61
نقد و بررسی از یافته های پژوهش …………………………………………………………………….. 62
محدودیت ……………………………………………………………………………………………………………… 66
پیشنهادات و کاربرد …………………………………………………………………………………………….. 67
منابع
فارسی…………………………………………………………………………………………………………………….. 70
انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………. 71
پیوست ها
پيوست شماره 1……………………………………………………………………………………………………. 72
پيوست شماره 2……………………………………………………………………………………………………. 73
فهرست جداول و نمودارها
عنوان صفحه
شکل 1-2 – اهمیت امور نت…………………………………………………………………………………………….. 12
شکل 2-2- توالی نت…………………………………………………………………………………………………………. 23
شکل 1-5- نمودار پیشنهادی (الف)………………………………………………………………………………….. 67
شکل 2-5- نمودار پیشنهادی (ب)……………………………………………………………………………………. 68
جدول 1-4- شاخص متغیر استقبال مدیران……………………………………………………………………. 39
جدول 2-4- فراوانی متغیر استقبال مدیران…………………………………………………………………….. 39
جدول 3-4- شاخص متغیر تکنولوژی………………………………………………………………………………. 41
جدول 4-4- فراوانی متغیر تکنولوژی……………………………………………………………………………… 41
جدول 5-4- شاخص متغیر ساختار………………………………………………………………………………….. 43
جدول 6-4- فراوانی متغیر ساختار…………………………………………………………………………………… 43
جدول 7-4- شاخص متغیر فرهنگ………………………………………………………………………………….. 45
جدول 8-4- فراوانی متغیر فرهنگ…………………………………………………………………………………… 45
جدول 9-4- شاخص متغیر زمینه و شرایط مساعد شرکت……………………………………………. 47
جدول 10-4- فراوانی متغیر زمینه و شرایط مساعد شرکت………………………………………….. 47
جدول 11-4- نتایج آماری عوامل تأثیرگذار در سیستم نت………………………………………….. 57
جدول 12-4- جدول تعیین سطح شرکت………………………………………………………………………. 58
جدول 13-4- جدول دیدگاه پاسخ دهندگان…………………………………………………………………… 59
نمودار 1-4- شاخص متغیر استقبال مدیران……………………………………………………………………. 40
نمودار 2-4- شاخص متغیر تکنولوژی………………………………………………………………………………. 42
نمودار 3-4- شاخص متغیر ساختار………………………………………………………………………………….. 44
نمودار 4-4- شاخص متغیر فرهنگ………………………………………………………………………………….. 46
نمودار 5-4- شاخص متغیر زمینه مساعد برای اجرا در شرکت…………………………………….. 50
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .