پایان نامه بررسی رابطه افسردگی با عزت نفش دانشجویان دانشگاه
197,000 تومانفـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۱۰۰ صفحه
رشتــه : علوم تربیتی
بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.
توضیحات:
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه بین افسردگی و عزت نفس در بین دانشجویان است . بدین منظور به روش نمونه گیری تصادفی ۱۸۰ آزمودنی شامل ۴۰ نفر یه صورت تصادفی برابر انتخاب شدند آزمون عزت نفس گوپر و اسمیت و آزمون افسردگی بک (تجدید نظر شده) به صورت گروهی در هر کلاس اجرا گردید .
تحقیق حاضر دارای ۳ فرضیه می باشد که رابطه بین دو متغیر را مورد آزمایش قرار می دهد و نتایج آن در زیر می آید :
پس از تجزیه و تحلیل داده ها ، نتایج نشان داد که همبستگی منفی معناداری بین نمرات کل آزمونهای عزت نفس و افسردگی وجود دارد همچنین رابطه منفی معناداری بین نمرات کسب شده توسط آزمودنی های پسر در هر دو آزمون عزت نفس و افسردگی وجود دارد و نیز رابطه منفی معناداری بین نمرات کسب شده توسط آزمودنی های دختر در هر دو آزمون عزت نفس و افسردگی یافت شد همچنین به غیر از فرضیات که نتایج آن ذکر شد یافته های زیر نیز در رابطه با پژوهش به دست آمد :
تفاوت معناداری بین افسردگی و عزت نفس دختران و پسران دانشجو وجود ندارد . همچنین بین افسردگی و عزت نفس در بین دانشجویان تفاوت معناداری وجود دارد که در آزمون افسردگی تفاوت بین رشته های مختلف دانشگاه مختلف و در حالت متغیر می باشد و در آزمون عزت نفس تفاوت بین رشته های تجربی و انسانی می باشد .
فهرست مطالب
چکیده ………………………………………………………………………………………..
فصل اول : کلیات
مقدمه…………………………………………………………………………………………
بیان مسئله………………………………………………………………………………………………….
اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………………………..
هدف های پژوهش……………………………………………….
فرضیه های پژوهش……………………………………………………………..
متغیرها…………………………………………………………………………….
تعریف واژه ها و اصطلاحات…………………………………….
فصل دوم: مبانی نظری و پیشنه تحقیق
مبانی نظری……………………………………………………………………..
نیاز چیست…………………………………………………………………….
نیاز سنجی چیست………………………………………………………………………………………………………….
کاربرد نیازسنجی…………………………………………………………………………………………………………..
۱- فراهم سازی اطلاعات…………………………………………………………………………………………….
۲- ارزیابی و سنجش…………………………………………………………………………………………………..
۳- پاسخگو و مسئول کردن موسسات و نهادهای آموزشی………………………………………………..
۴- تشخیص یا شناسایی ضعف ها و مسائل و مشکلات اساسی سازمان های مربوطه………………..
۵- رشد و توسعه سازمان و کارکنان……………………………………………………………………………..
۶- استفاده بهینه از منابع و امکانات……………………………………………………………………………….
اصول نیازسنجی……………………………………………………………………………………………….
نیاز آموزشی…………………………………………………………………………………………………………………..
روش های تعیین نیازهای آموزشی کدام است………………………………………………………..
نیازسنجی آموزشی………………………………………………………………………………………
آموزش ضمن خدمت……………………………………………………………………………………………..
پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….
فصل سوم: روش تحقیق
جامعه آماری………………………………………………………………………………………….
نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………….
روش های نمونه گیری……………………………………………………………………………..
ابزار گرد آوری داده ها……………………………………………………………………
روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………..
روش های تحقیق……………………………………………………………………………….
فصل چهارم: یا فته های تحقیق
داده های توصیفی……………………………………………………………………………………………………..
فرضیه ها……………………………………………………………………………………………………………………..
فصل پنجم: نتیجه گیری
نتایج:………………………………………………………………………………………………………..
نتیجه گیری
پیشنهادات: …………………………………………………………………………………
محدودیتها: ……………………………………………………………………..
منابع: …………………………………………………………………………………………….
ضمایم: …………………………………………………………………………
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .