انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه بررسی تاثیر حمایتهای اقتصادی- اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره)بر عزت نفس فرزندان خانواده ها

99000 تومان
پایان نامه بررسی تاثیر حمایتهای اقتصادی- اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره)بر عزت نفس فرزندان خانواده ها

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۲۶۰ صفحه
رشتــه : علوم اجتماعی

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

 

تاریخچه تحقیق

هزاران کودک و نوجوان به همراه خانواده هایشان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات متنوع و تسهیلات اعطایی آن استفاده میکنند. این نهاد همواره کوشیده است که در ارائه کمک به خانواده های نیازمند و محروم به گونه ای عمل نماید که به شخصیت و عزت نفس آنها و فرزندانشان خدشه ای وارد نشود ؛ چراکه احترام به شخصیت افراد تحت حمایت به عزّت نفس آنها کمک کرده و همین امر سبب می شود که احساس زبونی و در ماندگی نکنند و در مسیر خود اتکایی گام بردارند و کم نیستند مدد جویانی که به یاری امداد و با سعی و تلاش خویش به مرحله خود اتکایی رسیده اند و حتی به مددجویان دیگر نیز کمک می نمایند. شاید بتوان گفت که ظرافت کار امداد و رسالت و هنر امدادگران نیز در تحقق همین اهداف نهفته است. از آنجاکه کودکان و نوجوانان خانواده های تحت حمایت از روحیه حساس تری برخوردارند و مراقبت از آنان در کلیه جهات به ویژه از نظر بهداشت روانی مورد توجه و تاکید جدّی مسئولان و برنامه ریزان این نهاد می باشد و طبعا پژوهش در این زمینه راهگشااست . لذا تحقیق مذکور به مرحله اجرا در آمد که خلاصه ای از آن از نظر گرامیتان می گذرد.

هنگامی که تاثیر حمایت های نوع دوستانه مشخص شود بهتر می توان به نیازمندان کمک نموده و کمکها را سازماندهی کرد و به شکلی به مددجویان کمک شود که به عزت نفس آنان لطمه نخورده و به تدریج از وابستگی رها شوند، زیرا کسانی که عزت نفس بالا دارند همیشه به این جهت گرایش دارند که صیانت نفس خویش را حفظ نمایند . باید دریابیم که عزت نفس افراد تحت پوشش کمیته امداد دارای چه کیفیتی است و با توجه به اهداف انسانی این نهاد ، باید برنامه ریزی ها را بر این هدف متمرکز نمود.

این تحقیق دارای چهار هدف است که عمده ترین آن عبارت است از: بررسی و مطالعه تاثیر حمایتهای اقتصادی – اجتماعی کمیته امداد امام (ره) بر عزت نفس فرزندان خانواده های تحت پوشش. در واقع عزت نفس فرزندان خانواده های تحت پوشش با فرزندان خانواده های غیر تحت پوشش مقایسه می شود.

عزت نفس قضاوت و نگرش مداوم شخص راجع به ارزشمندی خویش است. یعنی چشم اندازی است که شخص از آن خود را می نگرد ، در واقع عزت نفس نشان می دهد که شخص چه نظری راجع به خود دارد . حمایت اجتماعی – اقتصادی کمیته امداد نیز به کمکها و مساعدتهای این نهاد مربوط می گردد.

روش جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه عزت نفس ، الیس پاپ و کوپر اسمیت می باشد. در ضمن از مصاحبه و مشاهده نیز استفاده شده است.

حجم جامعه آماری این تحقیق ، تعداد دانش آموزان جنوب شهر تهران می باشد و نمونه گیری به صورت خوشه ای و تصادفی صورت گرفته است و ۱۰۰ نفر مورد آزمون قرار گرفته اند.

۴۰ نفر بعنوان نمونه اول از دانش آموزان سوم راهنمایی غیر تحت پوشش می باشد که از مناطق ۱۸ و۱۹ به صورت تصادفی انتخاب شده اند نمونه دوم شامل ۴۰ نفر از دانش آموزان سوم راهنمایی تحت پوشش کمیته امداد می باشد که به صورت تصادفی از منطقه ۱۶ کمیته امداد انتخاب گردیده اند . نمونه سوم شامل ۲۰ نفر از دانش آموزان حاجی آباد اراک است.

تحقیقی که دقیقا این موضوع را داشته باشد وجود ندارد بنابراین تحقیق حاضر در نوع خود کم نظیر و بدیع می باشد، به ویژه آنکه در بخش نظری این تحقیق، نوع دوستی و نظریه های مربوط به آن تشریح گردیده و دیدگاه اسلام و نیز نظریه های مبادله اجتماعی ، هنجارهای اجتماعی و نظریه زیستی – اجتماعی در خصوص موضوع پژوهش ارائه شده است.

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی