انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه بررسی بازار سبزیجات خشک

197,000 تومان
پایان نامه بررسی بازار سبزیجات خشک

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۱۰۰ صفحه
رشتــه : مدیریت صنعتی

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

 

هدف و ضرورت تحقیق

با توجه به اینکه در ایران انوع آب و هوا وجود دارد و شرایط و اقلیم نیز متنوع می باشد در نتیجه تنوع سبزیجات آن بسیار می باشد و همچنین سبزیجات ایران بواسطه ی نحوه ی عملیات کاشت و داشت و برداشت و وجود خاک بسیار غنی و حاصل خیز در جهان مطلوبیت زیادی دارا می باشد.

در همین راستاها بایستی در سدد صدور این محصولات به خارج از کشور به بهترین نحو ممکن کوشید و لذا نگهداری و عرضه ی داخلی آن نیز یکی دیگر از هدفهای این رشته می باشد و برای محقق کردن این ارزشها ابتدا باید روشی یافت که توانایی نگهداری بهینه در زمان طولانی بصورت مطلوب و تازه را داشته باشد. لذا خشک کردن سبزیجات راهی است مناسب برای این امر.

طی برقراری ارتباط با تعدادی از صنایع مرتبط و مذاکرات انجام شده ضرورت بررسی بازار جهت انجام سرمایه گذاری های تولیدی در ایران ضروری می باشد، لذا با توجه به کاربردی بودن طرح نسبت به بررسی بازارهای داخلی و خارجی و ارائه ی راهکارهای ورود به این بازارها لازم می باشد.

فرضیه ی تحقیق:

صادرکنندگان و تولید گران سبزیجات خشک از دانش و فنون بازاریابی آگاهی لازم را دارند.

سبزیجات خشک از کیفیت مناسب برای صادارات برخوردار می باشند.

روشهای نوین تولید سبزیجات خشک از سوی تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

روش تحقیق:

با توجه به وجود انواع روشهای تحقیق در این پژوهش ترکیبی از روش کتابخانه ای و میدانی مورد استفاده قرار گرفته است به این نحو که پیشینه تحقیق ابتدا بر حسب مطالعات اسنادی جمع آوری شده و سپس از طریق مصاحبه با افراد مرتبط با این رشته می باشد.

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول(طرح تحقیق) ۱

هدف و ضرورت تحقیق ۲

فرضیه ی تحقیق: ۳

روش تحقیق: ۳

فصل دوم(ادبیات تحقیق) ۴

تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه ۵

جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور ۷

آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی ۷

نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال ۸

تعریف استراتژی ۱۰

نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی ۱۰

الف- استراتژی جایگزینی واردات ۱۰

ب- استراتژی توسعه صادرات: ۱۲

انواع استراتژی های رقابتی عام ۱۳

رهبری در هزینه ۱۵

تمایز محصول ۱۶

تمرکز (محدودنگری) ۱۸

میانه روی ۲۰

تعریف بازاریابی: ۲۲

استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار ۲۳

۱- استراتژی بازاریابی یکسان ۲۴

۲- استراتژی بازاریابی تفکیکی ۲۴

۳- استراتژی بازاریابی تمرکزی ۲۵

ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار ۲۶

تقسیم بندی بازار های بین المللی ۲۹

استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی ۳۰

آمیخته محصول ۳۱

اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی ۳۴

آمیخته تشویق و ترفیع ۳۶

توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی ۳۷

تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی ۳۸

۱- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل ۳۹

۲- تصمیم به فعالیت در سطح بین‌الملل) ۴۹

۳- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین‌الملل ۵۱

۴- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین‌المللی ۵۳

۵- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین‌الملل ۶۱

۶- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین‌الملل ۶۸

 

فصل سوم (روش تحقیق) ۷۲

تحول فرهنگی (با در نظر گرفتن اقتصاد): ۷۴

بازار خارجی: ۷۵

مصاحبه با خانم مهندس   مدیر شهرک فناوری صنایع غذایی و بیو تکنولوژی شمالشرق: ۷۷

فصل چهارم(تجزیه وتحلیل داده ها) ۸۰

۱- صادرکنندگان وتولیدگران سبزیجات خشک از دانش و فنون بازاریابی آگاهی لازم را دارند ۸۱

۲- سبزیجات خشک از کیفیت مناسب برای صادرات برخوردار می باشند. ۸۲

۳- روشهای نوین تولید سبزیجات خشک از سوی تولیدکنندگان مورد استفاده قرارمی گیرد. ۸۳

فصل پنجم(نتیجه گیری و پیشنهادات) ۸۴

پیشنهادات: ۸۶

منابع و ماخذ ۸۷

 

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





 

 

ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی