انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه ارزيابي اثرا توسعه صنعتي بر محيط زيست

99000 تومان
پایان نامه ارزيابي اثرا توسعه صنعتي بر محيط زيست

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: 80 صفحه
رشتــه :
کشاورزی و محیطزیست

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

 

 

توضیحات:

 

فهرست مطالب:                                                        

 

مقدمه

 

فصل اول-نقش صنايع در رويكردهاي زيست محيطي

 

 

1-1-  تاريخچه فعاليت صنعتي درايران………………………………………………………………………………………………….13

 

2-1- توسعه صنعتي و محيط زيست ……………………………………………………………………………………………………15

 

3-1- نماي عمومي فرايند توليد در واحدهاي صنعتي ………………………………………………………………………………15

 

4-1- روشهاي جلوگيري از آلودگي ……………………………………………………………………………………………………….16

 

5-1- وضعيت صنايع كشور از ديدگاه نوع صنعت و تعداد كاركنان……………………………………………………………..22

 

6-1- فعاليت هاي زيست محيطي بخش صنعت و معدن ………………………………………………………………………..22

 

1-6-1-  ساختارهاي حمايتي و هدايتي………………………………………………………………………………………………….22

 

1-1-6-1- اقدامات زيست محيطي در سطح ستادي ……………………………………………………………………………….23

 

2-1-6-1-  اقدامات زيست محيطي در شهرك هاي صنعتي………………………………………………………………………23

 

3-1-6-1-  اقدامات زيست محيطي طرح تحقيقات صنعتي – اموزشي  اطلاع رساني وزارت صنايع ومعادن………..24

 

 

2-6-1-  فعاليت هاي مهندسي مبتني بر كنترل آلودگي …………………………………………………………………………25

 

3-6-1- فعاليهاي مبتني بر پايش و پيشگيري از آلودگي ………………………………………………………………………..25

 

1-3-6-1-  ارزيابي اثرات توسعه ……………………………………………………………………………………………………..27

 

2-3-6-1-  سيستم مديريت زيست محيطي ………………………………………………………………………………………28

 

3-3-6-1-  بهره وري سبز ……………………………………………………………………………………………………………….29

 

4-3-6-1- توليد پاكتر ……………………………………………………………………………………………………………………29

 

5-3-6-1-  بازيافت مواد ………………………………………………………………………………………………………………30

 

6-3-6-1-  مميزي محيط زيست ……………………………………………………………………………………………………..30

 

4-6-1-  فعاليتهاي مبتني بر توليد محصولات سازگار با محيط زيست ………………………………………………………..30

 

1-4- 6-1- زمينه سازي جهت كنترل آلودگي خودروهاي توليد داخل ……………………………………………………………31

.

2-4-6-1- حذف و جايگزيني مواد مخرب لايه ازن …………………………………………………………………………………32

 

فصل دوم – راهبردهاي زيست محيطي در صنعت ……………………………………………….33

 

1-2- ناديده گرفتن مشكل ……………………………………………………………………………………………………………..34

 

2-2- رقيق كردن…………………………………………………………………………………………………………………………..34

 

3-2- كنترل آلودگي در انتهاي خط …………………………………………………………………………………………………….34

 

4-2- پيشگيري از آلودگي ………………………………………………………………………………………………………………38

 

5-2- شيوه هاي اصلي راهبرد توليد پاكتر …………………………………………………………………………………………….39

 

6-2- وي‍‍‍ژگي هاي رويكرد توليد پاكتر ………………………………………………………………………………………………….40

 

1-6-2-تنوع و گستردگي ………………………………………………………………………………………………………………..40

 

2-6-2- حفاظت محيط زيست …………………………………………………………………………………………………………41

 

3-6-2- سادگي …………………………………………………………………………………………………………………………..41

 

4-6-2- خلاقيت و نوآوري ……………………………………………………………………………………………………………..42

 

5-6-2- مقبوليت ……………………………………………………………………………………………………………………….42

 

6-6-2- بازدهي اقتصادي ……………………………………………………………………………………………………………..43

 

7-2- مقايسه رويكرد كنترل آلودگي در انتهاي خط و توليد پاكتر ………………………………………………………………44

 

8-2- توليد پاكتر و توسعه پايدار ……………………………………………………………………………………………………47

 

9-2- دلايل سرمايه گذاري در توليد پاكتر …………………………………………………………………………………………..48

 

10-2- سياست ها و اهرم هاي مورد استفاده براي هدايت صنايع به سمت توليد پاكتر …………………………………49

 

11-2- موانع و مشكلات اجرايي نمودن استراتژي هاي توليد پاكتر …………………………………………………………….50

 

1-11-2- موانع ناشي از فقدان درك صحيح …………………………………………………………………………………………..50

 

2-11-2- موانع ساختاري ………………………………………………………………………………………………………………..50

 

3-11-2- موانع مربوط به كمبو الاعات ……………………………………………………………………………………………..50

 

4-11-2- موانع فني …………………………………………………………………………………………………………………….50

 

5-11-2- موانع اقتصادي ……………………………………………………………………………………………………………….50

 

فصل سوم –نگاهي اجمالي به محيط زيست …………………………………………………………51

 

تاريخچه سازمان حفاظت محيط زيست ………………………………………………………………………………………………52

 

هدف…………………………………………………………………………………………………………………………………………53

 

وظايف اساسي سازمان …………………………………………………………………………………………………………………55

 

تشكيلات سازمان ………………………………………………………………………………………………………………………..55

 

1-3- دفاتر مستقل………………………………………………………………………………………………………………………55

 

1-1-3- دفتر حوزه رياست و دبيرخانه شورايعالي محيط زيست …………………………………………………………………55

 

2-1-3- اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل……………………………………………………………………………….55

 

3-1-3- اداره كل نظارت و بررسي …………………………………………………………………………………………………..56

 

4-1-3-حراست ………………………………………………………………………………………………………………………..56

 

5-1-3- ادارات كل استان ها………………………………………………………………………………………………………..56

 

2-3- معاونت آموزش و پرورش و برنامه ريزي …………………………………………………………………………………56

 

3-3- دفتر آموزش زيست محيطي ……………………………………………………………………………………………….56

 

4-3- دفتر طرح و برنامه و اطلاع رساني ………………………………………………………………………………………….57

 

5-3- دفتر مشاركت هاي مردمي …………………………………………………………………………………………………57

 

6-3- معاونت محيط زيست انساني………………………………………………………………………………………………57

 

1-6-3- دفتر ارزيابي زيست محيطي ……………………………………………………………………………………………….59

 

2-6-3- دفتر بررسي آلودگي هوا ……………………………………………………………………………………………………59

.

3-6-3- دفتر بررسي آلودگي آب و خاك ………………………………………………………………………………………….59

 

4-6-3- دفتر امور آزمايشگاه ها ………………………………………………………………………………………………….59

..

7-3- معاونت محيط زيست طبيعي و تنوع زيستي …………………………………………………………………………..59

 

1-7-3- دفتر زيستگاه ها و امور مناطق …………………………………………………………………………………………..61

 

2-7-3- دفتر امور حيات وحش و آبزيان………………………………………………………………………………………….62

 

3-7-3- دفتر موزه تاريخ طبيعي ………………………………………………………………………………………………….64

 

4-7-3- دفتر محيط زيست دريايي ……………………………………………………………………………………………….64

 

5-7-3-معاونت پشتيباني و امور مجلس………………………………………………………………………………………..64

 

فصل چهارم-دستورالعمل اجرايي عملي توليد پاكتر ……………………………………………….66

 

1-4- فاز اول –برنامه ريزي و سازماندهي …………………………………………………………………………………………..67

..

1-1-4- كسب توافق مديريت واحد …………………………………………………………………………………………………67

 

2-1-4- تشكيل تيم پروژه …………………………………………………………………………………………………………….68

 

3-1-4- توسعه سياست ها ، اقدامات و اهداف زيست محيطي …………………………………………………………….69

 

4-1-4- برنامه ريزي و ارزيابي توليد پاكتر ………………………………………………………………………………………….69

 

2-4- فاز دوم – پيش ارزيابي ………………………………………………………………………………………………………….69

 

1-2-4- توصيف شركت و نمودارهاي جرياني ……………………………………………………………………………………..70

 

2-2-4- بازرسي عيني و دقيق …………………………………………………………………………………………………………71

 

3-2-4- انتخاب نقاط تمركز …………………………………………………………………………………………………………72

 

3-4- فاز سوم – ارزيابي………………………………………………………………………………………………………………72

 

1-3-4- جمع آوري اطلاعات كمي …………………………………………………………………………………………………73

 

2-3-4- موازنه مواد………………………………………………………………………………………………………………….74

 

3-3-4- شناسايي گزينه هاي توليد پاكتر ………………………………………………………………………………………74

 

4-3-4- ثبت و مرتب سازي گزينه ها …………………………………………………………………………………………..75

 

4-4- فاز چهارم – بررسي و مطالعات امكان سنجي …………………………………………………………………………..76

 

1-4-4- امكان سنجي اوليه ………………………………………………………………………………………………………….76

 

2-4-4- امكان سنجي فني …………………………………………………………………………………………………………77

 

3-4-4- امكان سنجي اقتصادي ……………………………………………………………………………………………………78

 

4-4—4- امكان سنجي زيست محيطي …………………………………………………………………………………………..78

 

5-4-4- ملاحظات مراحل ارزيابي ………………………………………………………………………………………………….80

 

6-4-4- انتخاب گزينه ها براي اجراي نهايي ………………………………………………………………………………………80

 

5-4- فاز پنجم – اجرا و استمرار ……………………………………………………………………………………………………..80

 

1-5-4-آماده سازي يك برنامه اجرايي……………………………………………………………………………………………..80

 

2-5-4- اجراي گزينه هاي منتخب ………………………………………………………………………………………………….80

.

فهرست منابع …………………………………………………………………………………………………………………………….81

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی