انتخاب و سفارش محصول
پرداخت آنلاین وجه محصول
دانلود محصول در همان لحظه
شرايط و قوانين فروشگاه

شرايط و قوانين فروشگاه

  • محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده ، با کلیک بر روی هر محصول میتوانید مشخصات آن را بخوانید .
  • بعد از انتخاب محصول خود ، مي توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاين " محصول مورد نظر را خريداري كنيد.
  • محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
  • بعد از پرداخت آنلاين موفق لینک دانلود محصول به نشانی ایمیل شما ارسال می گردد .
  • برای پشتیبانی آنلاین و پرسش و پاسخ با در ارتباط باشید.
  • عزیزانی که بعد از دانلود مشکل باز نشدن فایل را دارند لطفا آموزش قسمت را مشاهده و اجرا کنند.

پایان نامه آتاماتون سلولی، آتاماتون یادگیر، و کاربرد آنها

197,000 تومان
پایان نامه آتاماتون سلولی، آتاماتون یادگیر،  و کاربرد آنها

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۱۴۰ صفحه
رشتــه : برق و کامپیوتر

بصورت کامل ، مرتب ، قابل ویرایش و آماده چاپ میباشد.

توضیحات:

 

چکیده

در این پایان نامه سعی بر این است که آتاماتون سلولی، آتاماتون یادگیر و نیز چند نمونه از کاربرد آنها مورد بررسی قرار گیرد. هر آتاماتون سلولی عبارت است از یک سیستم گسسته که بصورت شبکه ای منظم از سلولها بوده و هر سلول آن در بازه های زمانی گسسته برطبق رفتار همسایگانش، تغییر حالت می دهد. آتاماتون یادگیر نیز آتاماتونی است که طبق یک الگورتیم یادگیری و نیز تعامل با محیط، می تواند برداشتهای خود را از محیط بروز کند. در این پروژه سعی شده با معرفی مدل مخفی مارکوف، نوعی از الگوریتمهای تناظر بین دو گراف و نیز ارائه کد منبع تعدادی از برنامه های شبیه سازی، نمونه هایی از کاربردهای گوناگون این دو مفهوم (آتاماتون سلولی و آتاماتون یادگیر) معرفی شود.

کلمات کلیدی

۱- آتاماتون سلولی              ۲- آتاماتون یادگیر    ۳- تناظر گراف

۴- مدل مخفی مارکوف        ۵- آتاماتون قطعی     ۶- آتاماتون تصادفی

 

فهرست مطالب

عنوان……………………………………………………………………………………….. صفحه

۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………..

۱-۱-مقدمه………………………………………………………………………………………………………………

۲- آتاماتون سلولی……………………………………………………………………………………………………………….

۲-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..

۲-۲- تاریخچه آتاماتون سلولی……………………………………………………………………………..

۲-۳- ساده ترین آتاماتون سلولی………………………………………………………………………….

۲-۴- آتاماتون سلولی معکوس پذیر………………………………………………………………………

۲-۵- آتاماتون سلولی Totalistic………………………………………………………………………….

۲-۶- استفاده از آتاماتون سلولی در علوم پنهان شناسی………………………………………

۲-۷- آتاماتونهای وابسته……………………………………………………………………………………….

۲-۸- آتاماتون سلولی در طبیعت……………………………………………………………………………

۲-۹- خلاصه………………………………………………………………………………………………………………………

۳-آتاماتون یادگیر…………………………………………………………………………………………………………………

۳-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………

۳-۲-محیط………………………………………………………………………………………………………………

۳-۲-۱-تعریف محیط از دیدگاه منطقی…………………………………………………….

۳-۲-۱-۱- موجودیتهای محیط منطقی………………………………………

۳-۲-۲- رده بندی محیط از دیدگاه خروجی آن………………………………………..

۳-۳- آتاماتون………………………………………………………………………………………………………..

۳-۳-۱- چگونگی عملکرد آتاماتون…………………………………………………………..

۳-۳-۲- رده بندی آتاماتون بر اساس تابع گذار و تابع خروجی……………..

۳-۳-۲-۱- آتاماتون قطعی…………………………………………………………

۳-۳-۲-۲- آتاماتون تصادفی…………………………………………………….

۳-۳-۲-۳- مثالی از آتاماتون قطعی…………………………………………..

۳-۴- اتصال بازخوردی بین محیط و آتاماتون………………………………………………………

۳-۵- آتاماتون با ساختار ثابت و آتاماتون باساختار متغیر………………………………….

۳-۵-۱- آتاماتون یادگیر با ساختار ثابت…………………………………………………

۳-۵-۱-۱- آتاماتون یادگیر دو حالته (L2,2)………………………………

۳-۵-۱-۲- آتاماتون حافظه دار – با دو عمل Testline))……………

۳-۵-۱-۳- آتاماتون حافظه دار-با بیش از دو عمل Testline))…

۳-۶- خلاصه…………………………………………………………………………………………………………..

۴-تعریف مدل مخفی مارکوف………………………………………………………………………………………………

۴-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..

۴-۲- تعریف مدل مخفی مارکوف…………………………………………………………………………..

۴-۳- فرضیات در تئوری HMM…………………………………………………………………………..

۴-۴- سه مسأله مبنایی در HMM: ………………………………………………………………………

۴-۴-۱ مساله تخمین و الگوریتم مورد استفاده ………………………………………

۴-۴-۲- مسأله رمزگشایی و الگوریتم Viterbi:……………………………………..

۴-۴-۳- مسأله یادگیری……………………………………………………………………………

۴-۵- معیار Maximum Likelihood (ML):……………………………………………………….

۴-۵-۱- روش Baum-Welch ……………………………………………………………….

۴-۵-۲- روش Gradient base……………………………………………………………….

۴-۵-۲-۱- گذارهای احتمالاتی در Gradient…………………………….

۴-۶- احتمال مشاهدات در Gradient…………………………………………………………………….

۴-۶-۱- معیار Maximum Mutual Information (MMI)…………………

۴-۷- خلاصه…………………………………………………………………………………………………………..

۵- حل مسائل تناظر گرافها و آتاماتون های یادگیر……………………………………………………………….

۵-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..

۵-۲- استفاده‌ از آتاماتون یادگیر برای تناظر بین دو گراف……………………………………

۵-۲-۱- ساختن گراف‌های تصادفی…………………………………..

۵-۲-۲- آتاماتون یادگیر و تناظر دو گراف……………………………

۵-۲-۲-۱- استفاده‌ از اتصال‌های مشابه Tsetline

به عنوان آتاماتون مهاجرت اشیاء…………………..

۵-۳- نتایج شبیه‌سازی‌های مختلف برای آتاماتون Tsetline

۵-۴- خلاصه…………………………………………………………………………………………………………..

۶- نمونه برنامه های کاربردی شبیه ساز آتاماتون های سلولی…………………………………………..

۶-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..

۶-۲- برنامه pattern matching……………………………………………………………………………

۶-۲-۱- ارائه source code برای برنامه pattern matching……………….

۶-۳- برنامه پیاده سازی game of life توسط conway ……………………………………

۶-۳-۱- ارائه source code برای برنامه conway ………………………………..

۶-۴- برنامه شبیه سازی آتاماتون سلولی……………………………………………………………..

۶-۴-۱- ارائه source code برای برنامه midi sampler ………………………

۶-۵- پیاده سازی conway بصورت trap door …………………………………………………

۶-۵-۱- ارائه source code برای trap door ………………………………………..

۶-۶- پیاده سازی conway بصورت population ………………………………………………

۶-۶-۱- ارائه source code برنامه population…………………………………….

۶-۷- پیاده سازی یک نمونه آتاماتون سلولی خاص یک بعدی و دو حالته …………..

۶-۷-۱- ارائه source code برای آتاماتونی یک بعدی و دو حالته…………

۶-۸- برنامه تجسم و creatur sampler………………………………………………………………..

۶-۸-۱- ارائه source code برای برنامه creatur sampler ………………….

۶-۹- پیاده سازی دو بعدی Conway……………………………………………………………………

۶-۹-۱- ارائه source code……………………………………………………………………

۶-۱۰- پیاده سازی یک آتاماتون سلولی دو حالته و دو بعدی عمومی………………….

۶-۱۰-۱ ارائه source code …………………………………………………………………..

۶-۱۱- برنامه شکار رنگهای Dave………………………………………………………………………..

۶-۱۱-۱ ارائه source code برنامه dave……………………………………………….

۶-۱۲ خلاصه…………………………………………………………………………………………………………..

ضمیمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..

قسمت اول ………………………………………………………………………………………………………………

قسمت دوم……………………………………………………………………………………………………………….

قسمت سوم……………………………………………………………………………………………………………..

قسمت چهارم……………………………………………………………………………………………………………

منابع………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

» ايميل خود را صحيح وارد كنيد. بعد از پرداخت موفق ، لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد .
» بعد از درج ايميل بر روي گزينه "خريد آنلاين محصول" كليك كنيد تا به صفحه پرداخت آنلاين منتقل شويد .
» درج شماره تلفن همراه در مواقع لزوم فرآیند پیگیری خرید را ساده تر می کند .





 

ارسال نظر برای این مطلب

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ارسال می‌کنید.

لامپ رشد گیاه | بازار ال ای دی